0

مقابله با هک تلگرام

دسته بندی ها : فضای مجازی 21 شهریور 1396 مدیر سایبرلا 353 بازدید

در این مقاله به شما آموزش گذاشتن رمز دوم بر روی اکانت تلگرام و جلوگیری از هک تلگرام و افزایش امنیت تلگرام را خواهیم داد.

اما رمز دوم چیست؟

حتما شما هم در کانال هایی که عضو هستید تبلیغاتی نظیر هک تلگرام یا دسترسی به اکانت تلگرام دیگران را دیدید و این باعث شده که کاربران نگران دسترسی دیگران به اکانت خود باشند. پس با امکان ایجاد رمز دوم برای تلگرام امنیت اکانت خود را بالا میبرید که در ادامه آموزش آن را خواهیم داشت.

نکته ی قابل توجه این است که با گذاشتن رمز دوم بر روی اکانت، برای هر بار وارد شدن علاوه بر کدی که تلگرام برای شما ارسال میکند شما باید رمز دوم خود را هم در مرحله ی بعدی وارد کنید تا به اکانت خود وارد شوید.

در این مرحله با انتخاب تنها گزینه ای که در صفحه وجود دارد به مرحله ی انتخاب رمز وارد میشوید.

رمز دلخواه خود را وارد کنید و تیک بالای صفحه را بزنید تا به مرحله ی بعد بروید.در مرحله ی بعدی باید یک عبارت برای راهنمایی انتخاب کنید که اگر گاهی رمزتان را فراموش کردید با استفاده از این عبارت آن را به یاد بیاورید.

توجه داشته باشید که این عبارت نباید دقیقا همان رمز شما باشد بلکه تنها یک عبارت برای راهنمایی است که درصورت فراموشی رمز عبور بتوان با استفاده از این عبارت آن را به خاطر آورد.بعد از وارد کردن عبارت مورد نظر تیک بالای صفحه را بزنید.

در این مرحله با وارد کردن ایمیل خود که به اصطلاح ایمیل ریکاوری نام دارد میتوانید تنها راه به دست آوردن رمز دوم در صورت فراموشی رمز را ایجاد کنید.پس از وارد کردن ایمیل و انتخاب تیک بالای صفحه تلگرام یک لینک به ایمیل شما میفرستد که حاوی یک لینک تایید است و پس وارد شدن به آن لینک به طور کامل رمز دوم شما با امکان ریکاوری ایمیل ایجاد میشود.اما در صورتی که مطمئن هستید که رمز دوم خود را فراموش نمیکنید میتوانید با انتخاب گزینه ای که در پایین صفحه است از این کار صرف نظر کنید و پس از تایید رمز دوم برای اکانت شما ایجاد شده است.

منبع: تلگ

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!