0

۵٢ قرارداد در بخش ١٠ گروه کالای صنعت نفت امضا شده است

دسته بندی ها : فضای مجازی 28 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 482 بازدید

مدیرکل تجاری سازی فناوری و ساخت معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت با اشاره به اقدامهای وزارت نفت طی سه سال اخیر در حوزه ساخت ١٠ گروه خانواده کالا و تجهیزات نفت گفت: طی این مدت با برگزاری مناقصات بیش از ۵٢ قرارداد در این زمینه امضا شده است.

شانا: پرویز سنگین پیش از ظهر امروز (شنبه ٢٨ فروردین ماه) در پنل “نقش ساخت ١٠ گروه خانواده کالا و تجهیزات صنعت نفت” در همایش “صنعت نفت دانش بنیان؛ تبلور اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی” با اشاره به مدل ترکیبی در زمینه ساخت تجهیزات گفت: مکانیزم خرید یکپارچه تجهیزات و صدور گواهینامه کیفیت بر اساس استانداردهای بومی صنعت نفت در این راستا تدوین شده است.

وی نقطه عطف ساخت ١٠ قلم کالای صنعت نفت را ابلاغیه وزیر نفت در تاریخ ۵/٧/٩٣ دانست و افزود: اجرای این سیاست، ادامه کار چندین ساله صنعت نفت در راستای ساخت کالاهای اساسی و موردنیاز صنعت نفت بود که هم اکنون به مرحله اجرایی رسیده است.

مدیرکل تجاری سازی فناوری و ساخت معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت، تصمیمات کارگروه ساخت ١٠ قلم کالا و تجهیزات صنعت نفت را همانند تصمیمات هیئت مدیره نفت دانست.

به گفته وی در حال حاضر ٣٣٠ نخبه به بررسی نحوه استفاده از ساخت ١٠ قلم کالای اساسی صنعت نفت، جزئیات آن و چگونگی کاربرد آن در صنعت نفت می پردازند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 + 19 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!