0

فروشنده دست به تهدید مشتری خود در فضای مجازی زد

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 شهریور 1397 مدیر سایبرلا 434 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فروشنده مغازه‌ای خبر داد که به دلیل داشتن اختلافات مالی اقدام به توهین و  ارسال مطالب تهدید آمیز از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برای مشتری خود نموده بود.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ ‌علی کریمی گفت: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام‌های توهین آمیز و تهدید به هتک حیثیت، ‌موجبات مزاحمت را برای بنده فراهم آورده است، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص متهم شناسایی و با دستور مقام‌قضایی به این پلیس دلالت داده شد، افزود: متهم در تحقیقات اعلام داشت فروشنده مغازه می‌باشد و چون شاکی اقدام به خرید وسایل از مغازه ایشان نموده و به موقع بدهی خود را پرداخت نکرده است با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز اقدام به تهدید شاکی نموده است.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: متاسفانه امروزه دامنه اختلافات فضای واقعی به فضای مجازی کشیده شده است به طوری که گاهی شاهد این هستیم که افردی که اختلافات مالی دارند به جای مراجعه به مراجع قضایی و پیگیری از طریق قانونی، رو به فضای سایبر آورده و با هتک حیثیت و ارسال مطالب تهدید آمیز اقدام به تسویه حساب‌های شخصی می‌کنند اما باید بدانند اقدام آن‌ها پیگرد قانونی دارد و نه تنها به مطالبات خود نخواهند رسید بلکه با متهمین برخورد جدی خواهد شد.

وی یادآور شد: هرگونه مزاحمت در فضای سایبر با هر قصد و نیتی جرم بوده و خاطی باید در برابر محاکم قضایی پاسخگویی رفتار خود باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!