0

بلاتکلیفی شرکت ها، فعالان IT و مجریان الکامپ 93

دسته بندی ها : فضای مجازی 27 آبان 1393 مدیر سایبرلا 1064 بازدید

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران: اعضای شورای سیاست‌گذاری بیستمین نمایشگاه الکامپ روز گذشته در جلسه‌ای طولانی در حال رایزنی با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای حل مشکل ارزی و ریالی نمایشگاه بودند، اما تا زمان تنظیم این خبر تکلیف این موضوع مشخص نشد.

سازمان توسعه و تجارت 10 روز پیش با پادرمیانی رییس سازمان فناوری اطلاعات مجوز نمایشگاه الکامپ را به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور صادر کرد. در این میان نصر کشور 4 شرط برای هرچه بهتر و متفاوت برگزار شدن نمایشگاه گذاشت. یکی از شرط‌های مهم سازمان که همواره دغدغه شرکت‌کنندگان در الکامپ بوده و حاشیه‌های بسیار دارد، موضوع نحوه محاسبه متراژ ارزی غرفه‌هاست که سازمان اجرای نمایشگاه را منوط به حل این مشکل و شفاف شدن مباحث مربوط کرده است.
هرچند تاکنون چند جلسه شورای مشورتی و شورای سیاست‌گذاری الکامپ بیستم برگزار شده و دست‌اندرکاران نمایشگاه الکامپ در تکاپو برای گرفتن موافقت شرکت سهامی نمایشگاه‌ها هستند، اما تاکنون مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها نظر خود را شفاف اعلام نکرده‌اند که متاسفانه این وقت‌کشی بیشتر از همه شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه را دل‌نگران کرده است، زیرا تنها سه هفته تا نمایشگاه زمان باقی است و آنها هنوز بلاتکلیفند.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در این مدت که مجوز به نامش صادر شده عملا دست نگه داشته و فقط اقدام به راه‌اندازی سایت رسمی نمایشگاه الکامپ بیستم کرده است.
در عین حال سازمان اعلام کرده است که فعلا متقاضیان غرفه‌های بیش از 200 مترمربع با مراجعه به سایت‌های نمایشگاه پیش‌ثبت‌نام کنند تا پس از مشخص شدن تکلیف، برای حضور در الکامپ بیستم به صورت تمام الکترونیکی جانمایی و ثبت‌نام شوند.
در هر صورت با توجه به فرصت بسیار کمی که تا برگزاری نمایشگاه الکامپ باقی است، روزهای سختی بر دست‌اندرکاران الکامپ می‌گذرد چراکه از یک سو پای صنف و قول‌هایی که به شرکت‌ها داده‌اند مطرح است(برطرف شدن مشکل ارزی و ریالی) و از سوی دیگر به خاطر روزهایی که از دست می‌رود و صنف نگران آنها را مقصر این وقت‌کشی می‎دانند. لازم به ذکر است، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی(الکامپ) 17 الی 20 آذر ماه در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 + دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!