0

اعمال تغییر در قرارداد مسئولان فنی معادن از سال آینده اجرا می شود

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 24 آذر 1395 مدیر سایبرلا 538 بازدید

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور گفت: تغییراتی در شان شغلی و قرارداد مسئولان فنی معادن ایجاد شده است که در سال آینده اجرایی می شوند.

به گزارش ایرنا، نادعلی اسماعیلی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی معدن لرستان افزود: طبق این تغییرات 25 درصد قرارداد باید از ابتدای کار توسط بهره بردار تضمین شود.

وی با بیان اینکه همزمان با این تغییر، نظارت بر فعالیت مسئولان فنی افزایش می یابد، اظهار کرد: این قرارداد جدید اهرمی است که در صورت پرداخت نشدن حق قرارداد مسئولان فنی از جانب بهره برداران بکار گرفته می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور با تاکید بر تلاش تمامی اعضای سازمان برای ثابت شدن ارزش و جایگاه آن در کشور گفت: با توجه به سیاست های دولت بنا نیست دولت بزرگتر و نیرو استخدام شود که در همین راستا در آینده بسیاری از امور به سازمان قانونمند و شناسنامه دار نظام مهندسی معدن واگذار می شود.

وی فعالیت صادقانه و علمی را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: مهندسان سازمان باید به نحوی عمل کنند که پایه فنی سازمان زیر سوال نرود.

اسماعیلی اظهار کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی معدن کشور باید توان علمی و کارشناسی خود را افزایش دهند چراکه در غیر اینصورت بهره برداران از بکارگیری آنان خودداری می کنند.

وی آموزش را از اساسی ترین برنامه های سازمان نظام مهندسی معدن کشور برشمرد و افزود: آیین نامه راه اندازی بخش پژوهش این سازمان تدوین شده و پس از نهایی شدن ابلاغ می شود.

در این نشست در خصوص مواردی از جمله ضرورت قطع ارتباط مالی مسئولان فنی با بهره برداران، آموزش ضمن خدمت، ارتباط بیشتر دانشگاه ها با سازمان نظام مهندسی معدن و انجام فعالیت های پژوهشی تبادل نظر شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!