0

اخطار بانک پارسیان به سایت های اینترنتی فاقد نماد اعتماد الکترونیک

دسته بندی ها : نماد اعتماد الکترونیکی 6 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 1135 بازدید

اطلاعیه جدید بانک پارسیان خطاب به سایت های اینترنتی فاقد نماد الکترونیک بشرح ذیل است:

پیرو اطلاعیه های قبلی این شرکت در خصوص لزوم اخذ فوری نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، بدینوسیله مجدداً اعلام می گردد حسب الزام بانک مرکزی ج.ا.ا و شاپرک اخذ نماد اعتماد جهت تمامی سایت های اینترنتی فعال در حوزه فروش کالا/خدمات الزامی بوده و در صورت عدم انجام اقدام لازم در این خصوص، متاسفانه درگاه پرداخت اینترنتی ارائه شده به آن سایت محترم از تاریخ 1 اول مهر ماه 1394 غیر فعال خواهد گردید.

لذا خواهشمند است به منظور پیشگیری از بروز هرگونه اختلال در دریافت خدمات پرداخت الکترونیک ارائه شده از طرف شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در اسرع وقت به نحوی اقدام فرمایید که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 94 نماد اعتماد الکترونیکی در سایت شما راه اندازی گردیده باشد.

توجه : لطفا بلافاصله پس از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و فعالسازی آن در سایت خود، مراتب را با ذکر تاریخ دریافت نماد اعتماد و آدرس کامل دامنه به ایمیل eshop@pec.co.ir اعلام فرمایید.

در خاتمه مجددا تاکید می گردد حسب الزام بانک مرکزی ج.ا.ا و شاپرک، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی برای تمامی سایت های فعال اعم از حقیقی و حقوقی الزامی بوده و ادامه ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به سایت های فاقد نماد اعتماد امکان پذیر نمی باشد .

در صورتی که نماد اعتماد را پیش ازدریافت این اطلاعیه در سایت خود راه اندازی نموده اید، از این ایمیل صرف نظر فرمایید.

امور پرداختهای اینترنتی، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    15 + یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!