0

قبل از خرید اینترنتی این نکات را حتما رعایت کنید

توصیه می شود قبل از خرید اینترنتی نکات زیر را رعایت کنید:

1- قابل کلیک بودن نماد اعتماد الکترونیک

متاسفانه برخی از سایت ها فقط از آرم نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت خود استفاده می کنند (که در صورت مشاهده و گزارش مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند) توجه داشته باشید که این نماد قابل کلیک بوده و پس از کلیک بر روی آن باید وارد سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک شده (با نشانی http://www.enamad.ir)  و سایت های مجوز دار را از آنجا مشاهده کنید.

2- همیشه قبل از پرداخت ادرس URL بالای سایت را در مرورگر خود چک کنید. این نشانی باید متعلق به بانک بوده و آدرس اینترنتی دیگری نباشد.

3- در صفحه پرداخت باز شده قبل از وارد کردن اطلاعات کد کپچا را رفرش و بارگزاری مجدد کنید (کدی که برای تشخیص ربات ها بوده و باید عینا در کادر مربوطه کپی شوند) معمولا در صفحات فیک و تقلبی این کد ها قابل رفرش و تازه سازی نیستند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!