0

انعقاد قرارداد بیست میلیارد ریالی برای حفظ و حراست از اراضی دولتی کرمان

دسته بندی ها : فضای مجازی 16 آذر 1394 مدیر سایبرلا 468 بازدید
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان گفت: قرارداد حفظ و حراست از اراضی دولتی استان کرمان با حجمی بالغ بر 570 هزار هکتار منعقد شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان: ناصر اشرفی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال همانند سال گذشته  حفظ و حراست از اراضی دولتی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در این راستا قراردادی بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون تومان با انجام فرآیند مناقصه با یکی از شرکت‌ها منعقد شده است.
وی با بیان اینکه قرارداد حفظ و حراست از اراضی دولتی استان کرمان با حجم بالغ بر 570 هزار هکتار منعقد شده است، تصریح کرد: در دوره جدید با تمهیدات اندیشیده شده در تمام شهرستان‌های استان 67 نیرو، 17 دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سیکلت مستقر شده تا با جدیت و قاطعیت حفظ و حراست اراضی دولتی انجام شود.
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان راه‌اندازی سامانه گویا را یکی از اهداف کاری در سال جدید عنوان و خاطرنشان کرد: در این سامانه تمامی اخبار مربوط به تصرفات آنلاین گزارش داده می شود و ما نیز آنها را به فوریت بر منبای سامانه گویا پیگیری می‌کنیم.
اشرفی یادآور شد: کلیه خودروها، موتورسیکلت‌ها و امکانات ما که در اجرای طرح حفظ اراضی دولتی هستند در سالجاری به سامانهGPS تجهیز شدند تا کشت‌زنی بر اراضی دولتی کنترل شود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − چهارده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!