0

انعقاد قرارداد بانک توسعه صادرات با بانک روسی جهت تسهیل واردات و صادرات

دسته بندی ها : واردات و صادرات 8 دی 1394 مدیر سایبرلا 464 بازدید

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، از انعقاد قرارداد با بانک روسی به منظور تسهیل واردات و صادرات خبر داد.

علی صالح آبادی روز دوشنبه درآیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان البرز گفت: به تازگی بین بانک توسعه صادرات ایران با یک بانک روسی قراردادی منعقد شده که امکان صادرات و واردات کالا را تسهیل کرده است .

وی اضافه کرد: هماهنگی های لازم با بانک مرکزی نیز انجام شده و دولت های ایران و روسیه نیز دراین زمینه حمایت جدی دارند .

صالح آبادی گفت: هر تولید کننده ایرانی که قصد صادرات کالا به روسیه داشته باشد برای آن این امکان فراهم شده تا ارز را از روسیه تحویل بگیریم و در ایران به نرخ نزدیک به قیمت بازار آزاد به او پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به تازگی تفاهمنامه ای بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت صنعت، معدن وتجارت منعقد شده که براساس آن دو هزارمیلیارد ریال تسهیلات ویژه با بهره کم برای حما یت از صادرکنندگان در اختیار بانک توسعه صادرات قرار گیرد.

صالح آبادی همچنین از ایجاد یک پایگاه خبری برای توسعه و نشر تجارت خارجی خبر داد و افزود: با ایجاد این پایگاه ارتباط نظام مند با مراکز صادرات و واردات کشورهای دیگر برقرار شده است.

وی گفت: استان البرز با برخورداری از 9 شهرک صنعتی و بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی، وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام و شاهراه ارتباطی چندین استان کشور و دسترسی آسان به فرودگاه های بین المللی از مناطق مهم اقتصادی کشور محسوب می شود.

وی بیان داشت : عمده فعالیت های بانک توسعه صادرات دربخش ارز و فعالیت های ارزی است و امیدواریم با رفع تحریم ها مبادلات ارزی از طریق این بانک به خوبی انجام شود.

وی گفت:رویکرد بانک توسعه صادرات حمایت از حوزه تجارت بین الملل و حوزه تجارت خارجی کشور است واین بانک هم با همین هدف ایجاد شده تا بتواند به تسهیلات خارجی در کشور کمک کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!