0

انتصاب رئیس جدید رگولاتوری/ لاجوردی از شرکت زیرساخت به سازمان تنظیم رفت

رگولاتوری Regulation - تنظیم مقررات - سایبرلا

امیر محمدزاده لاجوردی که پیش از این مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی منصوب شد. همچنین محمد جعفرپور به عنوان جایگزین لاجوردی در شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی شد.

حدود دو ماه پس از اینکه عمر کوتاه ریاست محمدامین آقامیری در رگولاتوری به پایان رسید و او به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب شد، حالا جانشین وی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مشخص شده است. بر اساس حکم عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل سابق شرکت ارتباطات زیرساخت، به عنوان رئیس رگولاتوری منصوب شد. همچنین زارع‌پور، لاجوردی را با حفظ سمت به عنوان جانشین وزیر در امور ارتباطات منصوب کرد.

بر اساس حکم لاجوردی، راهبری شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر بخش‌های مرتبط با تحقیق، توسعه و  امنیت ارتباطات در وزارتخانه به لاجوردی تفویض شده است.

همچنین در این حکم، تمامی بخش‌های ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف به همکاری با لاجوردی برای توسعه ارتباطات با کیفیت، پرسرعت و امن در کشور و پیشبرد اهداف و امور محوله  شده‌اند.

محمد جعفرپور نیز، به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد. او تا پیش از این قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود و مسئولیت پروژه‌هایی مانند ارتقا ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را برعهده داشت.

منبع: پیوست

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 + 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!