0

مهلت معافیت از پرداخت حق الامتیاز برای دفاتر خدماتی تمدید شد

رگولاتوری Regulation - تنظیم مقررات - سایبرلا

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اعلام کرد: مهلت استفاده از معافیت پرداخت حق‌الامتیاز برای دفاتر خدماتی تا پایان خرداد ماه تمدید شد. این دفاتر براساس مصوبه هیات وزیران مهلت داشتند تا پایان سال ۹۸ مجوز خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا دفتر خدمات ICT روستائی تبدیل کنند.

 مهرداد ویسی گفت: پیش از این برخی دفاتر خدماتی با عنوانهای مختلف مانند پلیس +۱۰، بیمه سلامت، خدمات شهرداری و … از دستگاههای اجرایی مشمول قانون خدمات کشوری مجوز دریافت کرده‌ و خدمات مربوط به این دستگاهها را به مردم ارایه می‌کردند، در صورتیکه این دفاتر تا پایان اسفند ماه ۹۸ برای تبدیل مجوز خود اقدام می‌کردند از پرداخت حق‌الامتیاز معاف بودند.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا، اهمیت حفظ سلامت مردم و لزوم کاهش ترددهای غیرضروری افزود: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مهلت معافیت از پرداخت حق‌الامتیاز صدور پروانه برای متقاضیان تبدیل مجوز به دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا ICT روستائی تا پایان خرداد ۹۹ تمدید شده است.

ویسی تاکید کرد: دفاتری که مدارک و مستندات درخواست تبدیل مجوز خود را تا پایان خرداد ۹۹ از طریق سامانه صدور پروانه به کارگروه های استانی ارسال کنند از پرداخت حق الامتیاز صدور پروانه معاف هستند. بر همین اساس درخواستهایی که پس از ۳۱ خرداد ۹۹ ارسال می‌شوند به منزله درخواست پروانه جدید تلقی شده و باید حق‌الامتیاز پرداخت کنند.

منبع: سیتنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!