0

درباره فرکانس های اختلافی کاری از دست مجلس ساخته نیست

مجلس شورای اسلامی, سایبرلا

رییس کار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس گفت: باید توافقی میان وزارت ارتباطات و صدا و سیما صورت بگیرد چرا که نمی خواهیم از طریق جنگ و جدال وارد شویم.

رمضانعلی سبحانی فر رییس کار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، در واکنش به صحبت های وزیر ارتباطات در مورد فرکانس هایی که در اختیار صدا و سیما هستند، گفت: مجلس در زمینه بازگشت مجدد فرکانس ها از صدا و سیما به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمی تواند کاری کند چرا که در این رابطه قانون وجود دارد و براساس همین قانون فرکانس ها در اختیار این وزارتخانه است. این دو باند فرکانسی 700 و 800 که قبلا به صدا و سیما واگذار شده، بلا استفاده است و استفاده بهینه از آن نمی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر به این فرکانس ها نیاز داریم، وزارت ارتباطات می تواند طی توافقی با صدا و سیما این فرکانس ها را مجددا در اختیار بگیرد که از این فرکانس ها، استفاده بهینه شود.

سبحانی فر با بیان اینکه شخص وزیر ارتباطات می تواند این فرکانس ها را از صدا و سیما پس بگیرد، گفت: باید توافقی صورت بگیرد چرا که نمی خواهیم از طریق جنگ و جدال وارد شویم.

رییس کار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس با بیان اقدامات مجلس دهم در این زمینه ادامه داد: در بودجه سال 98 پیشنهاد کردیم که منافع حاصل از این فرکانس ها به صورت 50-50 میان این وزارتخانه و صدا و سیما تقسیم شود که از این طریق، هر دو طرف بتوانند استفاده کنند که این پیشنهاد رأی نیاورد و از بودجه، حذف شد.

منبع: برنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!