0

امضای قرارداد فروش محصولات دانش‌بنیان حوزه داروهای گیاهی با تجار یمنی

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 دی 1394 مدیر سایبرلا 492 بازدید

مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین‌الملل معاونت علمی، گفت: قرارداد فروش محصولات دانش‌بنیان حوزه داروهای گیاهی با تجار یمنی با هدف توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان ایران به دیگر کشورها امضا شد.
به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سه شنبه 21 دی‌ماه سال جاری، قرارداد فروش محصولات دانش‌‌بنیان حوزه داروهای گیاهی در کشور یمن بین شرکت‌های دانش‌ بنیان ایرانی به نمایندگی شرکت «دارو و درمان سلفچگان» و شرکت «تجاری و بازرگانی تراضی» از کشور یمن و با حضور مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.
روح‌ الله استیری مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین‌الملل معاونت علمی در جلسه امضای این تفاهمنامه، گفت: قرارداد مذکور با هدف فروش بیش از 54 قلم داروی گیاهی و فرآورده طبیعی از 10 شرکت دانش‌¬بنیان تولیدکننده داروهای گیاهی منعقد شد.
وی افزود: مبتنی بر مفاد قرارداد مذکور، طی سال جاری میلادی، 10 میلیون دلار داروهای گیاهی به صورت محموله‌های ماهانه به ارزش 800 هزار دلار از سوی طرف ایرانی برای طرف یمنی ارسال خواهد شد و طرف یمنی نیز داروهای گیاهی شرکت‌های دانش‌‌بنیان ایران را در شبکه فروشگاه‌ها و مشتریان خود در کشور یمن و کشورهای همسایه آن نظیر عمان توزیع خواهد کرد.
استیری همچنین بیان کرد: بر اساس مفاد قرارداد، طرف یمنی متعهد به عرضه محصولات تا پایان سال 2016 و همچنین ثبت داروهای گیاهی ایرانی در وزارت بهداشت کشور یمن شده است.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین‌الملل معاونت علمی، تصریح کرد: این قرارداد یکی دیگر از دستاوردهای پایگاه صادراتی حمایت شده از سوی معاونت علمی و فناوری در حوزه داروهای گیاهی است و پایگاه مذکور اوائل هفته جاری نیز قرارداد فروش به ارزش 20 میلیون دلار را با تجاری از دو کشور مالزی و سنگاپور امضاء کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!