0

با تلاش سازمان بازرسی، مالکیت ۶ قطعه زمین به ارزش ۵ میلیارد به دولت بازگشت

دسته بندی ها : فضای مجازی 6 آبان 1394 مدیر سایبرلا 509 بازدید

با تلاش سازمان بازرسی کل استان البرز مالکیت ۶ قطعه زمین در بهترین نقطه شهر کرج به ارزش ۵ میلیارد تومان به دولت بازگشت.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در سال 1384 تعداد 6 قطعه زمین مجموعاً به متراژ 3 هزار و 346 مترمربع با کاربری ورزشی در منطقه عظیمیه شهر کرج توسط اداره کل مسکن و شهرسازی جهت احداث باشگاه ورزشی واگذار و علی‌رغم گذشت بیش از 7 سال، هیچ‌گونه عملیات اجرایی بر روی اراضی مذکور انجام نگرفت و کاربری اراضی مذکور نیز از ورزشی به گستره تجاری، اداری و مسکونی تغییر یافته بود.

بر همین اساس موضوع در دستور کار بازرسی‌ کل استان البرز قرار گرفت و گزارشی اختصاصی به مراجع ذی‌صلاح استانی از جمله کمیسیون ماده 5 شورای‌عالی شهرسازی و معماری استان و اداره کل راه و شهرسازی ارسال و پیشنهاد فسخ قرارداد از طریق مراجع قضایی داده شد.

نهایتاً با پیگیری‌های انجام‌شده و حکم شعبه 16 دادگاه عمومی و حقوقی کرج، قرارداد مربوطه فسخ و اراضی مذکور که ارزش آنها بیش از 50 میلیارد ریال است، به مالکیت دولت برگشت داده شد.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!