0

سایپا و رنو ماه جاری قرارداد امضا می‌کنند

دسته بندی ها : فضای مجازی 16 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 448 بازدید

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران اعلام کرد شرکت رنوی فرانسه و شرکت سایپای ایران در بهمن ماه قرارداد همکاری امضا می کنند.

تسنیم به نقل از پایگاه خبری ترند، علی طیب نیا در مصاحبه با نشریه نیکی ژاپن گفت، ایران فرصت های قابل توجهی را برای خودروسازان (خارجی) پیشنهاد می کند.
طیب نیا افزود، ایران همچنین می تواند به عنوان یک پایه صادرات خودرو به کشورهای همسایه در آسیای میانه و سایر مناطق عمل کند.
خودروسازان فرانسوی در تلاشند تا هر چه زودتر قراردادهای قابل توجهی را با شرکت های ایرانی منعقد کنند. شرکت پژو قصد دارد یک خط تولید مشترک به صورت نصف نصف با شرکت ایران خودرو راه اندازی نماید.
طیب نیا در ادامه این مصاحبه گفت، انتظار می رود رنو، شاید در ماه جاری،اتحاد مشابهی را با شرکت سایپا ایجاد کند.
وزیر اقتصاد ایران همچنین از شرکت های تویوتا موتور و دیگر شرکت های خودروساز ژاپنی خواست تا به شکلی فعالانه در ایران سرمایه گذاری کنند و فن آوری خود را به کشور انتقال دهند.
طیب نیا گفت وی می خواهد شاهد سرمایه گذاری خودروسازان ژاپنی به اندازه رقبای فرانسوی یا حتی بیشتر از آنها در بازار ایران باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!