0

افت شدید درآمد نفتی عربستان

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 مهر 1395 مدیر سایبرلا 510 بازدید

بلومبرگ با استناد به آمارهای شرکت عربستانی اعلام کرد درآمد نفتی سعودی‌ها امسال با رقم ۱۳۲ میلیارد دلار به کمترین میزان طی ۷ سال گذشته می‌رسد.

به گزارش فارس، در حالی که قیمت نفت طی دو سال گذشته بیش از 70 درصد افت داشته، بسیاری از کشورهای وابسته به نفت را با ضرر و زیان جدی مواجه کرده است، با این حال عربستان که وابستگی بسیار شدیدی به درآمدهای نفتی دارد بیشترین آسیب را دیده است.

بلومبرگ در گزارشی به کاهش درآمدهای نفتی عربستان از سال 2012 تا سال 2017 اشاره کرده که بیشترین افت درآمدهای نفتی در سال جاری رقم خواهد خورد.

خبرگزاری بلومبرگ با استناد به آمارهای جادوای وستمنت نوشته است درآمدهای نفتی سعودی‌ها امسال به کمترین میزان از سال 2012 خواهد رسید.

عربستان امسال تنها 32 میلیارد دلار درآمد نفتی خواهد داشت که کمترین میزان نسبت به 7 سال گذشته است.

جادوای وستمنت اعلام کرده است که عربستان در سال 2012 بیشترین میزان درآمدهای نفتی را به میزان 337 میلیارد دلار داشت. این کشور در سال 2009 رقمی معادل حدود 155 میلیارد دلار درآمد نفتی داشت که با روند صعودی در سال‌های 2010 و 2011 بیشترین میزان در سال 2012 رقم خورد، اما بعد از آن روند کاهشی درآمدهای نفتی عربستان شروع شد و سیر نزولی آن ادامه پیدا کرد که بیشترین کاهش درآمد، امسال رقم می‌خورد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!