0

استقبال خارجی ها از قرارداد جدید نفتی

دسته بندی ها : قرارداد صنعت نفت و گاز 2 دی 1394 مدیر سایبرلا 451 بازدید

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: قراردادهای جدید نفتی براساس منافع ملی تنظیم شده اند و هم برای ایران و هم برای شرکتهای خارجی دارای منافع متعددی هستند و بسیاری از شرکتهای خارجی نیز از آن استقبال کرده اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، “سید حمید حسینی” به حضور وزیر نفت در جلسه(سه‌شنبه یکم دیماه) اتاق بازرگانی تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیتهای پیش رو بواسطه کاهش قیمت جهانی نفت، عملکرد وزارت نفت مثبت است که این امر نشان می‌دهد این وزارتخانه در شرائط کنونی دارای برنامه مشخص و مدونی است.

وی به موضوع قراردادهای جدید نفتی اشاره کرد و افزود: این قراردادها براساس منافع ملی تنظیم شده، برای ما و برای شرکتهای خارجی دارای منافع است و بسیاری از شرکتهای خارجی نیز از آن استقبال کرده‌اند.

حسینی در ادامه با بیان این که کاهش قیمت نفت می‌تواند به نزدیک شدن دولت و بخش خصوصی کمک کند، تصریح کرد: وقتی درآمدهای دولت کاهش پیدا می‌کند بدون تردید این امر می‌تواند منجر به نزدیکی دولت با بخش خصوصی و توسعه هرچه بیشتر همکاریها شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به این که باید تعامل بین بخش خصوصی و وزارت نفت هرچه بیشتر افزایش یابد، افزود: هرچند قیمت جهانی نفت طی سال گذشته کاهش یافته است، اما این وزارتخانه در همین دو سال سهم بزرگی در رشد اقتصادی کشور داشته است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!