0

ارسال الکترونیکی پرونده‌ها و مشخصات سجلی متهمان بازداشتی به مراجع قضایی

دسته بندی ها : فضای مجازی 27 دی 1394 مدیر سایبرلا 534 بازدید

جانشین پلیس پیشگیری ناجا، ظرفیت‌هایی که آیین دادرسی کیفری به ویژه آیین دادرسی الکترونیکی در اختیار این پلیس قرار داده است را فرصت مغتنمی برای تسهیل و تسریع خدمات انتظامی عنوان کرد.

پایگاه خبری پلیس: سردار مهدی معصوم بیگی جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، بکارگیری فناوری و تجهیزات نوین و توانمندسازی کارکنان، رویکردهای پلیس پیشگیری در افزایش، بهبود خدمات انتظامی و کسب رضایت مندی مردم است.

وی افزود: افزایش و بهبود خدمات انتظامی مأموریتی است که به صورت ویژه و به طور مستمر از سوی این پلیس، هدف گذاری و پیگیری خواهد شد و خوشبختانه گام های موثر و خوبی در این راستا برداشته شده است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی آموزش و تربیت بیان کرد: برگزاری دوره های استانداردسازی رفتار در راستای افزایش دانش و مهارت مسئولان و کارکنان رده مأموریتی پلیس پیشگیری موثر بود.

وی ادامه داد: استمرار آموزش با نگاه مهارت افزایی ادامه خواهد داشت و موجب افزایش خدمات ناجا می شود.

سردار معصوم بیگی ظرفیت‌هایی که آیین دادرسی کیفری به ویژه آیین دادرسی الکترونیکی در اختیار این پلیس قرار داده را فرصت مغتنمی برای تسهیل و تسریع خدمات انتظامی عنوان کرد و گفت: ارسال الکترونیکی پرونده ها و اعلام مشخصات سجلی متهمان بازداشتی به مراجع قضایی در این راستا صورت گرفته است.

وی گفت: توسعه موسسات حفاظتی و مراقبتی، بکارگیری پلیس افتخاری و … در راستای استفاده از ظرفیت های مردمی است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!