0

اخراج ۳۳۶ کارمند از شرکت توئیتر

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 مهر 1394 مدیر سایبرلا 878 بازدید

جک دورسی در اولین اقدامش به عنوان مدیرعامل توئیتر هشت درصد از کارمندان این شرکت را از کار بیکار کرد.

توئیتر اعلام کرد ۳۳۶ نفر از کارمندانش را از گروه‌های تولید و مهندسی و در راستای تمرکز بیشتر شرکت بر اولویت‌های تولیدی و کاهش هزینه‌ها، اخراج کرد. جک دورسی که به تازگی به عنوان مدیرعامل توئیتر برگزیده شده‌است در ایمیلی با عنوان توئیتری متمرکز‌تر اعلام کرد اخراج کارمندان توئیتر کار دشواری است،‌اما این کار شرکت ما را در مسیر رشدی قدرتمند‌تر قرار خواهد‌داد.

دورسی در این ایمیل نوشت که اخراج‌ها کار ساده‌ای نست،‌اما روشی درست است، جهان به توئیتری قدرتمند نیاز دارد و این کار قدمی به سوی چنین هدفی است. اگرچه گروه مهندسی توئیتر بیشترین تعداد اخراج را خواهد داشت،‌ دورسی اصرار دارد که کاهش تعداد نفرات در این گروه آن را چابک‌تر خواهد کرد و در عین حال این گروه همچنان بزرگترین گروه از کارمندان توئیتر باقی خواهد‌ماند.

وی به اهداف و اولویت‌های توئیتر کوچکتر اشاره‌ای نکرد اما اعلام کرد گروه مدیریت توئیتر درحال تدوین برنامه‌ای برای این شرکت هستند.
منبع: همشهری آنلاین

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!