0

8 درصد واحدهای خراسان رضوی دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند

دسته بندی ها : فضای مجازی 16 مهر 1394 مدیر سایبرلا 1138 بازدید

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در حال حاضر، 8 درصد واحدهای خراسان رضوی دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در همایش نماد الکترونیک در بیان اهمیت تجارت الکترونیک در مجتمع ساپکو اظهار داشت: پیشرفت تکنولوژی و گسترش تجارت الکترونیک در حوزه فضای مجازی می‌تواند بسیار موثر باشد؛ این در حالی است که در تجارت عادی، اجاره مکان‌‌ها و نرخ سرمایه‌ها و هزینه‌ها سبب شده است که تفاوت قیمت‌ها به 60 درصد برسد.

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی افزود: در برخی از روستا‌ها بنا به آمار فاصله میان قیمت‌ها از خرید تا فروش به 100 درصد می‌رسد؛ در این میان آنچه که بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند یکسان نمودن قیمت‌ها به واسطه تجارت الکترونیک است.

حمیدی کمبود وقت، ترافیک و اعطای تسهیلات را عوامل مهمی در استفاده از تجارت الکترونیکی دانست و تاکید کرد: تجارت الکترونیک و گسترش بیش از پیش آن دلیل برگزاری این همایش بوده است تا کارشناسان در این حوزه اقدامات خود را با آگاهی و شناخت از فضای موجود صورت دهند.

وی اظهار داشت: بیش از 12 هزار و 200 واحد دارای نشان اعتماد الکترونیکی هستند که از این میزان 11 هزار و 575 واحد یک ستاره و مابقی دو ستاره هستند.

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی 40 درصد از واحد‌ها را متعلق به تهران دانست و سهم خراسان رضوی را 8 درصد دانست و افزود: با وجود آن که با فاصله زیادی از تهران در مقام دوم ایستاده‌ایم ولی تلاش داریم بتوانیم با حفظ جایگاه خود در جهت افزایش سهم خود در کشور تلاش کنیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!