0

اتاق فکر مشترک شورای عالی فضای مجازی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

دسته بندی ها : فضای مجازی 14 آبان 1394 مدیر سایبرلا 866 بازدید
اتاق فکر بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای یکپارچه‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری تحت یک برند در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) کشور با حمایت شورای عالی فضای مجازی تشکیل می‌شود.
پیرو انتشار بیانیه‌ای در خصوص انحصار غیرضروری در به‌کارگیری نرم‌افزار در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های هلدینگ؛ جلسه‌ای به دعوت مرکز ملی فضای مجازی در محل شورای عالی فضای مجازی و با حضور حامد حاجی ملامیرزایی سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم‌کار ملی، مرکز فضای مجازی و نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.
فرشید آریا شکوه عضو کمیسیون نرم‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و نماینده سازمان در شورای عالی فضای مجازی، با اشاره به اینکه این نشست با هدف بررسی تهدیدها و فرصت‌ها در یکپارچه‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری برگزار شد، گفت: پس از بحث و تبادل‌نظر قرار بر این شد تا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با ایجاد یک اتاق فکر به‌عنوان یک سازمان تخصصی از نگاه صنفی و فنی فرصت‌ها، تهدیدها و جوانب امر در یکپارچه‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری تحت یک برند را با دعوت شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همراهی شرکت‌های تحقیقاتی و پژوهشی موردبررسی قرار دهد.
عضو کمیسیون نرم‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این زمینه اعلام کرده است، افزود: راهکارها و پیشنهادهای برآمده از این اتاق فکر که متشکل از کارشناسان و فعالان صنفی عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است، به صورت یک بسته پیشنهادی به شورای عالی فضای مجازی جهت اجرا و تدوین لایحه‌های مرتبط، ارائه خواهد شد.
آریاشکوه با تاکید بر اینکه این اتاق فکر در راستای برنامه‌های تقسیم‌کار شورای عالی فضای مجازی تشکیل‌شده است، گفت: در حال حاضر حوزه فناوری اطلاعات و ساماندهی بازار از اولویت‌های این اتاق فکر است که جهت همفکری در جلسات و سلسله نشست‌های مشترک هفتگی میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و شورای عالی فضای مجازی به آن پرداخته خواهد شد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!