0

خرید اینترنتى ناآگاهانه ، سرمایه خریدار را بر باد داد

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى گفت: عامل کلاهبردارى 100میلیون ریالى از شهروند مشهدى در شمال غرب کشور توسط پلیس فتا استان خراسان رضوى دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ جواد جهانشیرى با بیان اینکه شهروندى براى ارجاع و رسیدگى به شکوائیه خود به پلیس فتا استان مراجعه نمود ، اظهار کرد: شاکى در اظهارات خود به کارشناسان پلیس فتا گفت، در شرکتی کار می‌کردم و پس از چندین سال به سختی سرمایه 100میلیون ریالی را برای راه‌اندازی فعالیت اقتصادی فراهم کردم ولى متاسفانه در چشم بر‌هم زدنی از بین رفت.

توسط برخی دوستانم قانع شدم که کار در شرکت رهاوردی برایم ندارد و به امید اینکه بتوانم درآمد چشمگیری داشته باشم اقدام به خرید اینترنتی آبمیوه از سایتی که رقم پیشنهادی خوبی را به عنوان آفر در سایت اعلام کرده بود نمودم اما هرچه منتظر نشستم از آبمیوه‌ها خبرى نبود ناچار که براى طرح شکایت به دادگاه رفته و شکایتم را جهت رسیدگى به پلیس فتا ارجاع نمودند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی موضوع و اخذ اظهارات شاکی اقدامات فنی خود را آغاز و پس از انجام یک‌سری فعالیت‌های فنی و پلیسی متهم 47 ساله‌ای را در این رابطه شناسایی و با هماهنگى قضایى دستگیر نمودند.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى ادامه داد: متهم که مدیر شرکت مربوطه بود در رویارویى با ادله فنى ضمن اعتراف به بزه ارتکابى اظهار داشت در صدد جبران خسارت وارده به مالباخته مى‌باشد، “شرکت‌ وى مدتى است که دچار بحران مالى شده و دیگر قادر نیست به تعهدات خود عمل نماید در همین حین با وسوسه مدیر فروش شرکت اغفال شده و به پیشنهاد وى بعد از تعطیل شدن فعالیت فیزیکى کارخانه، فعالیت در سایت اینترنتى شرکت را تعطیل نکردیم و عمل دریافت وجوه براى خرید آبمیوه را از طرف مشترى در اینترنت ادامه مى‌دادیم .”

سرهنگ جهانشیرى ادامه‌داد: پرونده جهت مشخص شدن تعداد فقرات کلاهبردارى و میزان وجوه دریافتى در دست بررسى مى‌باشد و متهم جهت سیر مراحل قضایى به دادسرا اعزام گردیده است.

رییس پلیس فتا استان خرسان رضوی به خریداران سایت‌هاى اینترنتى هشدار داد: در تمامى موارد خرید آنلاین دارا بودن اى‌نماد در سایت مذکور یکى از مهم‌ترین نکات جهت پیشگیرى از کلاهبردارى اینترنتى مى‌باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده − نوزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!