نمونه قرارداد اجاره استخر و آموزش شنا

بانک اسناد و نمونه قراردادهای حقوقی

قرارداد اجاره استخر و آموزش شنا

طرفین قرارداد:

این قرارداد بین کارخانه ………….. به نمایندگی مهندس ……………. واقع در تهران ………… که منبعد مستأجر نامیده می شود از یک طرف و استخر شنای ………….به نمایندگی آقای ……………… واقع در تهران , خ ……………… به عنوان موجر منعقد می گردد :

ماده ۱ ) موضوع قرارداد :

اجاره استخر و آموزش شنا در استخر شنای ………… جهت پرسنل کارخانه ………….

ماده ۲ ) مدت قرارداد :

مدت اجاره یک ماه در ۱۲ جلسه طبق توافق قبلی در هفته سه جلسه در روزهای یکشنبه از ساعت ۵/۱۰ الی ۱۲ ظهر , سه شنبه , ساعت ۵/۱۰ الی ۱۲ ظهر و پنجشنبه از ساعت ۵/۱۰ الی ۱۲ ظهر

ماده ۳ ) مبلغ قرارداد :

حق الزحمه موضوع قرارداد مبلغ ……….. ریال برای ۱۲ جلسه که مبلغ کل در دو نوبت پرداخت خواهد شد . مرحله نخست ۵۰% که طی چک شماره …………. بانک …………. به حساب جاری ………… واریز خواهد شد . در مرحله دوم مابقی هم چک شماره ……………. بانک ……….. به حساب جاری واریز می شود .

ماده ۴ ) شرایط قرارداد:

• موجر متعهد می گردد در روزهای یکشنبه , سه شنبه و پنج شنبه هر هفته نسبت به آموزش اقدام نماید .
  • تعداد پرسنل استفاده کننده در هر نوبت سی و یک نفر می باشد و چنانچه بیش از تعداد مقرر شده شود به نسبت هر نفر به مبلغ قرارداد افزوده می شود .
  • همراه داشتن کارت شنا برای پرسنل استفاده کننده الزامیست و چنانچه کارت مزبور را ارائه ندهند اجازه ورود به محوطه استخر را ندارند .
  • هرگونه بی انظباطی یا توهین و اعمال ضد اخلاقی نسبت به مسئولین استخر و مربیان نجات غریق و شناگران ممنوع و در صورت بروز چنین اعمال ضمن محرومیت شخص خاطی با ایشان مطابق مقررات و آیین نامه استفاده از استخر رفتار خواهد شد .
  • چنانچه ضمن هفته استخر نیاز به تعمیر و یا تعویض آب پیدا کرد , یا به هر دلیل آموزش شنا تشکیل نگردد موجر موظف می باشد روز قبل از آن مراتب را به نماینده کارخانه ……. آقای ………. اطلاع دهد و به تعداد روزهای استفاده نشده جلسه جبرانی در نظر گرفته شود و اگر در موارد فوق الذکر تماس گرفته نشد هزینه ایاب و ذهاب برای هر جلسه از مبلغ قرارداد کسر می گردد .
  • مسئولین استخر موظفند در زمینه سالم بودن دوش ها و تمیزی رختکن ها و همچنین آب استخر کوشا باشند در غیر این صورت مکلفند زیان وارده را به صورت جلسات فوق العاده جبران نمایند.

ماده ۵ ) تعهدات موجر

• طبق آیین نامه سازمان تربیت بدنی برای رفاه شناگران، استخر مورد استفاده باید از مزایای بیمه مخصوص استخرها برخوردار باشد.
  • مدیریت محوطه استخر , در طی جلسات شنا به عهده نماینده کارخانه ……… می باشد.

ماده ۶ ) ناظر قرارداد :

از طرف مستأجر آقای ……….. به عنوان ناظر قرارداد تعیین می گردد.

ماده ۷ ) نسخ قرارداد :

این قرارداد در ۷ ماده و دو نسخه در کارخانه ……….. تهیه که هرکدام دارای حکم واحد می باشد.

موجر (نماینده استخر) ………….                مستأجر (کارخانه) ……………….

تذکر مهم : نمونه قرارداد فوق صرفا به جهت آشنایی کلی مخاطبین محترم با قالب کلی این نوع قراردادها بوده است. فلذا صحت و دقت محتوای متن لزوما مورد تایید بانک قراردادهای حقوقی نمی باشد. بدیهی است که برای تهیه هر قرارداد و یا متن حقوقی بطور خاص باید به مشاور حقوقی مراجعه نمود.

کانال تلگرام وکیل جرایم رایانه ای و اینترنتی سینما وکیل - سینما حقوق

بدون نظر