0

مناقصه خرید تجهیزات و خدمات شبکه IP زیرساخت لغو شد

دسته بندی ها : قرارداد فناوری اطلاعات 16 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 1087 بازدید

مناقصه شماره 58/94 (خرید تجهیزات و خدمات شبکه IP زیرساخت ارتباطی کشور) لغو شد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از زیرساخت: شرکت ارتباطات زیرساخت مناقصه شماره ۵۸/۹۴ با موضوع خرید تجهیزات و خدمات شبکه IP زیرساخت را لغو کرد.

در این مناقصه شرکت ارتباطات زیرساخت مطابق آیین‌نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات برای ارزیابی کیفی مناقصه‌گران برای خرید تجهیزات و خدمات شبکه IP از شرکت‌های دارای گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی با داشتن رتبه یک در یکی از رشته‌های خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی یا شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی به صورت صد درصد ریالی دعوت به همکاری کرده بود.

در پیام شرکت ارتباطات زیر ساخت آمده است: “بدینوسیله به آگاهی می رساند مناقصه شماره 58/94 با موضوع (خرید تجهیزات و خدمات شبکه IP زیرساخت) لغو گردید. در صورت تجدید مراتب متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.  ضروری است نمایندگان آن شرکت با همراه داشتن معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر جهت دریافت پاکات مناقصه به اتاق 1509 طبقه پانزدهم ساختمان مرکزی این شرکت واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان  مراجعه نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!