0

هشدار انجمن فناوران زنجیره بلوک: وارد پروژه TNT نشوید

هشدار کلاهبرداری - سایبرلا

انجمن فناوران زنجیره بلوک هشدار داد که توکن TNT به شدت پرریسک بوده و از مردم درخواست کرد که با هیچ دلیل و عنوانی وارد این پروژه نشوند.

این انجمن در نامه هشدار خود در رابطه با انتشار توکن TNT هشدار جدی داده است: متاسفانه شاهد انتشار توکنی به اسم TNT هستیم که بدون هیچ پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری خواننده معروف امیرحسین مقصودلو ارائه شده که به شدن ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی به این پروژه وارد نشوید.

انجمن فناوران زنجیره بلوک در ادامه اشاره کرده است: بارها هشدار داده شده است که هرگونه وعده پرداخت سود ثابت یا قول دادن برای رشد قیمتی یک دارایی دیجیتال از مهم‌ترین نشانه‌های ناسالم بودن پروژه و نزدیک بودن خطر کلاهبرداری و بی‌ارزش شدن سرمایه مردم است که این گونه وعده‌ها در این پروژه مشاهده می‌شود.

این نامه هشدار در ادامه با تاکید براینکه با توجه به درخواست کاربران این پروژه را بررسی و در دسته بسیار پرریسک قرار می‌دهد، افزوده است: عواقب هرگونه تبلیغ یا معرفی پروژه های پرریسک توسط چهره های معروف که مخاطبان زیادی دارند، متوجه شخص تبلیغ کننده است.

موضوعات مرتبط با بلاک‌چین و دارایی دیجیتال ابعاد گوناگونی دارند و هر کوین یا توکن می‌تواند نمایانگر یک خدمت، ارزش یا دارایی سنتی باشد. همه این کارکردها به همراه تیم و جامعه توسعه‌دهنده، خدمات و شبکه مرتبط ارزش یک دارایی مبتنی بر فناوری بلاک‌چین را تعیین می‌کند و قبل از انتشار در متنی به نام سپیدنامه اعلام می‌شود.

منبع: پیوست

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!