0

۱۱ قرارداد با بابک زنجانی منعقد شده است

دسته بندی ها : فضای مجازی 20 آبان 1394 مدیر سایبرلا 427 بازدید

صادقی قهاره وکیل شرکت HK در هشتمین جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب گفت: قراردادهای منعقد شده با بابک زنجانی به غیر از قرارداد فروش نفت خام، تعداد ۱۱ فقره بوده که بین زنجانی و HD منعقد شده است در این هنگام قاضی صلواتی از بابک زنجانی سوال کرد که آیا متهم تمایل دارد قراردادها با جزئیات خوانده شود یا خیر که زنجانی پاسخ داد: قرارداد وجود ندارد که قرائت شود.

پس از آن وکیل شرکت HK جزئیات کامل قراردادهای منعقد شده با بابک زنجانی را قرائت کرد و گفت: جمع کل نفت کوره واگذار شده به بابک زنجانی ۱۳ میلیون و ۱۵۶ هزار بشکه به ارزش یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۸۰۷ دلار بوده است البته چهار فقره محموله میعانات نفتی داشتیم که چون این محموله‌ها مسترد شده هیچ ادعایی نداریم و مطالبات ما بابت نفت خام و نفت کوره است.

وکیل شرکت HK جمع کل نفت کوره و نفت خام تحویل شده به بابک زنجانی را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۷۳۷ هزار ۷۲۶ دلار عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ۵۰۰ هزار یورو از وجوه شرکت میکو از طریق بانک مرکزی جهت پرداخت به پیمانکاران به حساب شرکت FCT متعلق به بابک زنجانی واریز شده است که از این مبلغ یک هزار ۳۵۰ میلیون یورو با درخواست شرکت میکو صورت گرفته و ۷۷ میلیون ۵۰۰ هزار یورو با دستور شرکت میکو به بانک کندون چین واریز شده است.

صادقی قهاره در ادامه به دستورهای پرداخت داده شده به زنجانی اشاره کرد و گفت: جمع کل دستور پرداخت‌ها دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو بوده که متهم بدون توجه به دستورات مکرر و شرکت نفت مبنی بر پرداخت پول به پیمانکاران وجوه دریافت کرده را صرف خرید اموال، دارایی، کشتی و هواپیما کرده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + نوزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!