0

پرونده مسعود کاظمی به دادسرای فرهنگ و رسانه واگذار شد

دسته بندی ها : دادسرای فرهنگ و رسانه 10 آبان 1398 مدیر سایبرلا 366 بازدید

پرونده مسعود کاظمی روزنامه‌نگار از وضعیت امنیتی خارج و به دادسرای فرهنگ و رسانه واگذار شد.

به گزارش ایسنا، مجتهدزاده وکیل مسعود کاظمی درباره آخرین وضعیت پرونده مسعود کاظمی اظهار کرد: خوشبختانه طی یک روال قانونی، اجرای حکم پرونده موکل اینجانب از دادسرای امنیت دادستانی تهران خارج و به دادسرای فرهنگ و رسانه واگذار شد. هر چند معتقدیم در دادسرای امنیت نیز متهمان و محکومان باید از تمام حقوق قانونی مانند حق آزادی مشروط برخوردار باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی با این تصمیم دستگاه قضایی، پرونده مسعود کاظمی اصلاً امنیتی محسوب نشده و برخوردهایی که در ماه‌های اخیر در دادسرای فرهنگ و رسانه با اهالی و اصحاب رسانه و خبرنگاران صورت گرفته، موجب دلگرمی شده است. خوشبختانه در دادسرای فرهنگ و رسانه نگاه امنیتی وجود ندارد.

وی افزود: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی نیز نسبت به خبرنگاران نگاه مثبتی بوجود آمده و همین مساله موجب شده طی روزهای آینده از حقوق قانونی مانند درخواست مرخصی و آزادی مشروط برای مسعود کاظمی استفاده کنیم.

مسعود کاظمی روزنامه‌نگار از سوی دادگاه انقلاب به ۴ سال و ۶ ماه حبس محکوم شده بود. این حکم در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران عیناً تایید شد. طبق ماده 134 قانون مجازات اسلامی از مجموع این حکم، دو سال آن قابلیت اجرا دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!