0

پالایشگاه تهران برای تولید بنزین یورو ۵ با یک شرکت آمریکایی قرارداد می بندد

دسته بندی ها : فضای مجازی 24 مرداد 1395 مدیر سایبرلا 441 بازدید

مدیر عملیات پالایشگاه تهران از عقد قرارداد تولید بنزین یورو ۵ با یک شرکت آمریکایی خبر داد.

بورس‌پرس: احمد خیری مدیر عملیات پالایشگاه تهران درباره تبدیل بنزین تولیدی پالایشگاه به یورو 5 به ایلنا گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم که بتوانیم درجه آرام سوزی را به 95 برسانیم و به این ترتیب تمامی بنزین تولیدی در پالایشگاه یورو 5 خواهد شد.

وی افزود: فعلا کارهای مطالعاتی و طراحی پایه واحد CCR انجام شده و در مرحله عقد قرارداد با شرکت آمریکایی UOP هستیم. در صورتی که این واحد 16 هزار بشکه‌ای در روز در چرخه تولید قرار گیرد از نظر درجه آرام سوزی و یا اکتان به یورو 5 ارتقا پیدا می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مذارکرات این طرح با این شرکت آمریکایی انجام شده، مطالعه فنی و طراحی پایه صورت گرفته و در مرحله طراحی پایه‌ایم ولی ساخت واحد توسط شرکت‌های داخلی انجام می‌شود.

خیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر پالایشگاه تهران روزانه حدودا 6 میلیون و 500 هزار لیتر  در روز بنزین تولید می‌کند که تماما به یورو 5 تبدیل می‌شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار − 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!