0

وجود ناهنجاری در قرارداد‌ با خارجی‌ها بررسی می‌شود

دسته بندی ها : قرارداد 26 شهریور 1395 مدیر سایبرلا 438 بازدید

معاون وزیر نفت گفت: باید ظرفیت‌های خود را بشناسانیم، همچنین درصورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در قراردادهای شرکت های خصوصی با خارج از کشور بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

تسنیم: مرضیه شاهدایی صبح امروز در بازدید از شرکت ماشین‌سازی با اشاره به فعالیت این شرکت اظهار داشت: تمام تجهیزات و ظرفیت این واحد مایه افتخار ملی است چرا که بسیاری از تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و غیره در این واحد قابل ساخت است.

وی افزود: جای تاسف است که این ظرفیت‌ها بلا استفاده مانده زیرا سهم ملت ایران بیش از اینهاست اما با آسیب‌شناسی‌ها به رکود موجود در کشور می‌رسیم و امیدواریم که با برجام و ورود سرمایه‌های خارجی شاهد رشد باشیم.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: با پروژه‌هایی که برای پتروشیمی تعریف کرده‌ایم بدون شک سبب رشد کشور شده و در تلاشیم تا در مناقصه‌ها کشورهای داخلی کنار نروند تا بتوانیم از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

شاهدایی بیان کرد: صنعتگران می‌دانند که تا 10 سال پیش خیلی از این توانایی‌های فعلی را نداشتیم و مجبور به خرید از خارج از کشور بودیم الان نیز در برخی موارد نیازمند خرید از خارج هستیم، حتی در سیستم‌های کنترلی شاید نیاز باشد برخی از موارد را از خارج وارد کنیم اما خوشبختانه بسیاری از مایحتاج پروژه‌ها در همین واحدها قابل تولید است.

وی ادامه داد: تاکید داریم که به برند شناخته شده نباید اکتفا کرد چراکه دنیای امروز مارکتینگ ویژه‌ای دارد و نیازمند تبلیغات است.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی عنوان کرد: باید ظرفیت‌های خود را بشناسانیم، همچنین درصورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در قراردادهای شرکت‌های خصوصی با خارج از کشور بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!