0

هیوندای با کرمان موتور قرارداد بست/ جزئیات زمان فروش و مدل های تولیدی

دسته بندی ها : قرارداد مشارکت, قراردادهای حقوقی 27 شهریور 1395 مدیر سایبرلا 579 بازدید
مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی برای تولید 2 مدل خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد.
 
عصرایران: سامان فیروزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز کره ای در ایران باشیم.
به گفته وی، در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی١٠ و آی٢٠ در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و تمام توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.
فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم ها به واسطه برجام، فصل تازه ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضاء می رسانند، از یک سو به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مدیرعامل کرمان موتور متذکر شد: شرکت های ایرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره مند شوند.
وی در پایان اولویت اصلی کرمان موتور را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، که در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به امضاء رسیده است.
بنا به اطلاعات خبرنگار عصر ایران i20 تولید شده در کرمان موتور از نوع نیوفیس 2016 است که هنوز نمونه هایی از آن  با پلاک ملی در کشور وجود ندارد. هیوندا i10  نیز یک خودرو کاربردی خصوصا در شهرها است که تاکنون در ایران تولید و عرضه نشده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!