0

مالیات بر ارزش افزوده به انحراف رفته است

دسته بندی ها : فضای مجازی 11 آبان 1394 مدیر سایبرلا 522 بازدید

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر ارزش افزوده بسیار به انحراف رفته، بانکداری ما و مالیات بر ارزش افزوده نیاز به اصلاح قوانین دارد و لایحه آن باید هر چه زودتر به مجلس بیاید.

به گزارش فارس، ابوذر ندیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس (11 آبان 94) گفت: باید قبول کنیم که بزرگترین مشکل امروز مردم اشتغال و معیشت است و باید با همه وجودمان در راستای کاهش همه رنج‌های مردم در این حوزه‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: همه زندگی مردم امروز در پرتو یک اقتصاد بسامان در رضایت از نظام تعریف خواهد شد ولی همه نارضایتی‌ها ریشه در کمبودها و ناداشته‌هایی دارد که می‌توان با تجمیع سرمایه انسانی و استفاده از فرصت‌های بین‌المللی و جهت دهی نقدینگی آن را نیز به سامان رساند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتبار 500 میلیون دلاری که در قانون بودجه سال 93 برای آب روستایی در نظر گرفته شده بود به تازگی در حال ابلاغ است که این در واقع به معنای از دست رفتن فرصت است.

ندیمی خاطر نشان کرد: معلمان از اینکه وزیر آموزش‌ و پرورش آنچنان که باید پیگیر درخواست‌های آنان نیست و از جهت درخواست داریم تا وزیر با سخنرانی و شعر و خطابه معلمی را اداره کند.

وی افزود: وزارت اقتصاد باید بر اخذ وجوهات مالیات ارزش افزوده نظارت کند چرا که بسیار به انحراف رفته و واسط اول و دوم پول می‌گیرند و یا نمی‌دهند و یا برگشت به آنها از جهت مصرف کننده نهایی انجام نمی‌شود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر اقتصاد اظهار داشت: بانک‌ها و مالیات بر ارزش افزوده نیاز به اصلاح قوانین دارد و لایحه اصلاحی آن باید هرچه سریعتر از سوی دولت به مجلس ارائه شود و این بانک سود و این اصل و فرعی که ما امروز شاهد آن هستیم هیچ شباهتی به عملیات بانکی بدون ربا ندارد.

ندیمی خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که در قالب فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با رئیس رسانه ملی داشتیم اما در این نشست نه مشکل زیرساخت‌ها و نه مشکل دیجیتال در بحث رسانه ملی حل شد امیدواریم از منابع صندوق توسعه ملی برای این مهم استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه + 18 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!