0

قرارداد پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج فسخ شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 دی 1394 مدیر سایبرلا 526 بازدید

سازمان قطار شهری کرج از ابلاغ فسخ قرارداد پیمانکار خط 2 قطار شهری این کلانشهر خبرداد.

ایسنا : براساس تصمیم گیری در دویست بیست وهفتمین نشست هیات مدیره سازمان قطار شهری کرج در مورخ ششم دی ماه جاری وجمع بندی عملکرد 9ساله شرکت پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج، قرار داد همکاری این پیمانکار با قطار شهری کرج فسخ شد.

براساس این گزارش، شرایط تامین مالی پروژه که از سوی شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری برای حمایت کامل از ساخت و تکمیل خط 2 در نظر گرفته شده بود، مورد پذیرش و استقبال شرکت شستا و شرکت سابیر پیمانکار این خط قرار نگرفت و این شرکت حاضر به ادامه همکاری و فعال سازی کارگاه ها و تکمیل پروژه برای یک دوره سه ساله و براساس آخرین قیمت های مصوب شورای عالی فنی در قرارداد به تاریخ 91/2/11 نشد.

همچنین براساس گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری کرج شرکت پیمانکاری خط 2 قطار شهری به رغم رکود زائدالوصفی که ماه ها بر پروژه حاکم شد کمترین اهتمامی را برای فعال کردن پروژه از خود نشان نداده است.

در گزارش این روابط عمومی آمده است که به منظور تعیین تکلیف و رهایی پروژه از یک دورتسلسل و باطل که مدتهاست بر پروژه مستولی شده، مقرر شد با ابلاغ فسخ از سوی کارفرما به ادامه حضور شرکت سابیردر پروژه خط 2 خاتمه داده شود لذا در تاریخ 94/10/9 نامه اخطار فسخ صادر به پیمانکار ابلاغ و مطابق نص صریح قرارداد پیمانکار ظرف مدت 14 روز مکلف به تخلیه کارگاه ها خواهد بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!