0

قرارداد واگذاری فعالیت های خدمات عمومی

قرارداد واگذاری فعالیت های خدمات عمومی

( موضوع تصویب نامه های شماره 38326/ت 27506 ه‍ـ مورخ 5/9/1381 و 84515/ت 3461 هـ مورخ 15/12/1384 هیات محترم وزیران )

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی                                                 – 130 (2-85) ت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی

طرفین قرارداد

1– نام دستگاه (کارفرما) :…………………. 2 – نام نماینده دستگاه :…………  3 – سمت نماینده دستگاه :…………….

4 – نام شرکت (طرف قرارداد یا پیمانکار ) :…………………. شماره ثبت شرکت:…………….تاریخ ثبت شرکت:………………….

5 – شماره و تاریخ تعیین صلاحیت شرکت :  ………………..  شماره : …………… تاریخ : …………………… توسط :…………..

6 – نام نماینده شرکت طرف قرارداد :…………………..7 – سمت نماینده شرکت طرف قرارداد :……………………………

8 – شماره و تاریخ صورتجلسه تشریفات مناقصه : ………………..  شماره : ……………………. تاریخ :………………………….

9 – موضوع قرارداد عبارتست از :

1 – 9 – نوع کار : خدمات عمومی (شامل : نظافت و امور پیشخدمتی ، خدمات نگهداری فضای سبز ، نامه رسانی داخلی و خارجی ،تعمیر و نگهداری ساختمان و تاسیسات ، خدمات توزیع غذا ، تلفنچی ، خدمات چاپ و تکثیر ، خدمات لنژری ، خدمات حمل و نقل) .

2 – 9 – واحد کار : مترمربع و ایستگاههای کاری مورد نیاز حسب موارد مندرج در فرم پیوست قرارداد .

3 – 9 – حجم کار : براساس شرح مندرج در پیوست قرارداد .

4 – 9 – کیفیت کار : براساس بند 1-16 و 2-16 قرارداد .

5 – 9 – امکانات و تجهیزات مورد نیاز : براساس مندرجات فرم پیوست قرارداد .

6 – 9 – نشانی محل انجام خدمات موضوع قرارداد : براساس فرم پیوست قرارداد .

10 – مدت انجام قرارداد :

مدت زمان انجام قرارداد به مدت : …………………. تاریخ شروع : ……………………….. تاریخ خاتمه :………………………….

11 – مبلغ قرارداد :

1 – 11 – مبلغ سالیانه کل قرارداد (ارزش حجم کل کار) :……………………… ریال…………………………

*(ارزش حجم کل کار شامل کلیه هزینه های پرسنلی ، کسورات متعلقه و سهم مدیریت می‌باشد .)

**مبنای محاسبه ارزش هر واحد کار در خدمات استاندارد شده ، استاندارد حجمی خدمات صادره از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی  می‌باشد .

12 – نحوه پرداخت پس از کسر کلیه کسورات قانونی :

پرداخت براساس تایید کارفرما در دوازده مرحله ، به شرح زیر صورت می گیرد :

1 – 12 –  پرداخت های ماهانه ؛ در پایان هر ماه براساس بند 6-17 قرارداد پس از ارائه مدارک و مستندات ، توسط کارفرما به حساب مشترک واریز و با امضای مشترک پیمانکار و کارفرما قابل برداشت می باشد .

2 – 12 –سایر اشکال پرداخت : هزینه و حق الزحمه مدیریتی پیمانکار پس از تائید ناظر قرارداد و کارفرما طی چک ، بصورت جداگانه در وجه پیمانکار پرداخت خواهد گردید . ضمناً خرید کلیه لوازم ، تجهیزات و ماشین آلات و هزینه های مربوط به تعمیرات کالاهای سرمایه ای مورد نیاز مندرج درپیوست «فرم شماره 2» قرارداد ، بعهده پیمانکار بوده و می بایست از محل حق الزحمه مدیریتی شرکت پرداخت گردد .

تبصره : تهیه و خرید اقلام مصرفی و غیر سرمایه ای و لباس و کفش کارکنان (تحت نظر کارفرما) بعهده پیمانکار بوده و پرداخت هزینه های آن پس از ارائه مستندات لازم ، بعهده کارفرما می باشد .

13 – روش اصلاح قرارداد :

1 – 13 – کارفرما می تواند درصورت ضرورت نسبت به تغییر میزان کار با اعلام به شرکت طرف قرارداد مبلغ قرارداد را تا 25 درصد کاهش و یا افزایش دهد .

2 – 13 – کارفرما می تواند درصورت ضرورت در جهت حسن اجرای این قرارداد و رعایت مقررات عمومی ، شرایط اختصاصی را که لازم می داند به این قرارداد الحاق نماید .

14 – تعهدات کارفرما :

1 – 14 – کارفرما یک نفر را به عنوان ناظر قرارداد و نماینده خود جهت همکاری و ایجاد هماهنگی های لازم کتباً به شرکت طرف قرارداد معرفی می نماید .

2 – 14 – کارفرما متعهد می شود اطلاعات لازم را جهت انجام خدمات دراختیار شرکت طرف قرارداد قراردهد .

3 – 14 – کارفرما متعهد است نسبت به واریز مالیات متعلقه به حساب‌های مربوطه در راس موعد مقرر اقدام لازم معمول دارد .

4 – 14 – کارفرما متعهد است برای فسخ قرارداد ، حداقل یک ماه قبل از فسخ ، موضوع را کتباً به پیمانکار اطلاع دهد .

5 – 14 – کارفرما متعهد است هزینه های انجام خدمات را طبق قرارداد از محل اعتبارات تخصیص یافته پرداخت نماید .

6 – 14 – براساس تبصره 3 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران ، کارفرما موظف است بررسیهای لازم را توسط واحدهای ذیربط و سایر عوامل انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، نسبت به استیفای حقوق کارکنان تحت پوشش پیمانکار «براساس بند 3-15 قرارداد» اقدام و گزارش آن را به وزارت کار و اموراجتماعی منعکس نموده و سپس با رعایت مقررات مربوطه نسبت به لغو قرارداد اقدام نماید . بدیهی است پس از لغو قرارداد هرگونه انعقاد قراداد با پیمانکار مزبور ممنوع می باشد .

15 – تعهدات شرکت طرف قرارداد :

1 – 15 –کلیه خدمات رفاهی کارگران از جمله تمدید دفترچه های بیمه ، وصول و جابجایی چک های دریافتی از کارفرما ، واریز و دریافت فیش های مالیاتی و بیمه ، پیگیری صورتحسابهای مربوط به قرارداد ، نظارت بر نحوه کار و وضع ظاهری کارگران به عهده نماینده پیمانکار می باشد .

2 – 15 –شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد نیروی انسانی واجد شرایط ، امکانات و تجهیزات را به میزان کافی جهت انجام خدمات موضوع قرارداد به کار گیرد .

3 – 15 – به استناد تبصره 5 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران درصورتی که دستگاه اجرائی متوجه تخلف شرکت پیمانکار شود ، پرداختی به کارکنان را از محل مبلغ قرارداد از طریق ذیحساب (مدیر امور مالی) و یا مسئول امور مالی حسب مورد انجام خواهد داد و متناسباً هزینه های مدیریتی پیمانکار را کاهش و یا از محل تضمین انجام تعهدات قرارداد کسر خواهد نمود .

4 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد که خدمات موضوع قرارداد را طبق برنامه زمان بندی که به تایید کارفرما می رساند انجام دهد.

5 – 15 – به استناد تبصره 4 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران کلیه تعهدات پرسنلی مربوط به قانون کار بعهده پیمانکار می باشد و کارفرما (دستگاه اجرائی) جز در اجرای تبصره 1 ماده 13 قانون کار (مطالبات کارگر جزء دیون ممتازه بوده و کارفرمایان موظف می باشند بدهی پیمانکاران به کارگران را برابر رای مراجع قانونی از محل مطالبات پیمانکار ، از جمله ضمانت حسن انجام کار ، پرداخت نمایند) هیچگونه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت .

6 – 15 – شرکت طرف قرارداد اقرار می نماید که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب 22 دیماه 1337 نمی باشد .

7 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد مقررات قانون کار و قانون تامین اجتماعی را در انجام وظایف موضوع قرارداد و تعیین مزد و حقوق کارگران رعایت نماید و هرگونه پاسخگویی به شکایات و اجرای آراء مربوط به هیات‌های حل اختلافات کارگری و سایر تعهدات قانون کار را به عهده بگیرد .

8 – 15 – شرکت طرف قرارداد حق واگذاری موضوع قرارداد را به اشخاص دیگر کلاً یا جزئاً (اعم از حقیقی یا حقوقی) ندارد .

9 – 15 – هرگونه تغییر در وضعیت شرکت طرف قرارداد می بایستی ظرف مدت 5 روز کتباً به کارفرما اعلام گردد . بدیهی است عواقب و مسئولیتهای ناشی از عدم رعایت این بند بعهده پیمانکار می باشد.

10 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد است ماهیانه تصویر لیست پرداخت حقوق و لیست بیمه ماه قبل کارکنان خود را که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد ، به کارفرما ارائه نماید .

11 – 15 – درصورت فسخ ، لغو یا اتمام قرارداد ، تسویه حساب قانونی کارکنان طبق بند 7-15 به عهده پیمانکار (شرکت طرف قرارداد) می باشد .

12 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد برای نیروی انسانی شرکت درموارد ضروری که به سلامت افراد مربوط است ، کارت سلامت و بهداشت ارائه نماید .

13 – 15 – شرکت متعهد می گردد ، آموزش های تخصصی و حرفه ای لازم را به کارکنان خود (جهت واگذاری کار) بدهد .

14 – 15 – ضمانت حسن رفتار و اخلاق کارکنان و کیفیت انجام کار آنان به عهده پیمانکار است و شرکت پیمانکار درمقابل دستگاه پاسخگوست .

15 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد به رعایت نظام های جاری دستگاه ، حفظ اسرار و نکات ایمنی می باشد .

16 – 15 – به منظور حسن اجرای قرارداد و تضمین انجام تعهدات ، پیمانکار طرف قرارداد متعهد است به میزان 10% مبلغ سالیانه کل قرارداد
که در آئین نامه تضمین برای معاملات دولتی مقرر گردیده است (موضوع بندهای ب و د ماده 5 آئین نامه مذکور) ضمانتنامه بانکی بسپارد . بدیهی است به استناد تبصره 3 بند 4 مصوبه 84515 مورخ 15/12/1384 هیئت محترم وزیران چنانچه پیمانکار طرف قرارداد به تعهدات قانونی خود به هر دلیلی عمل و هر یک از مفاد قرارداد را بطور صحیح و کامل اجرا ننماید ، تضمین حسن انجام تعهدات به نفع کارفرما ضبط گردیده و قرارداد فسخ می گردد .

* یک فقره ضمانتنامه بانکی (حسن انجام تعهدات) به شماره  …………………….. مورخ ……………….. به مبلغ ……………………………….. ریال تسلیم گردید که در صورت رعایت کامل مفاد قرارداد و تسویه حساب کامل با کارکنان تحت پوشش و تایید کارفرما قابل استرداد است .

17–15– کلیه کارگران که دراجرای این قرارداد بکارگرفته می شوند کارگر پیمانکار محسوب می‌شوند و هیچگونه رابطه استخدامی کارگری با کارفرما نداشته و نخواهند داشت .

18–15– پیمانکار مکلف است در بکارگیری مستخدمین اعم از مرد یا زن داشتن سلامت جسمی و روانـی کامل کارگران را لحاظ نموده و افرادی را به کار گمارد که سوء سابقه نداشته و دارای کارت معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت نظام وظیفه باشند ضمناً‌ رعایت کلیه مقررات حفاظتی قانون کار بعهده پیمانکار است .

19–15– حقوقی که بر اثر تخلف از شرایط مندرج در قراردادهای فیمابین کارفرما و پیمانکار درخصوص حساب مشترک ، برای کارفرما ایجاد می شود ، جز در مورد احکام قطعی محاکم قضائی که لازم الاجرا خواهد بود ، کلاً یا بعضاً قابل بخشودن نبوده و کارفرما مجاز است موارد اشاره شده را از محل تضمین انجام تعهدات پیمانکار برداشت نماید و پیمانکار متعهد می گردد در این خصوص اعتراضی ننماید .

20 – 15– ساعت انجام کار را کارفرما تعیین می کند . پیمانکار متعهد است ترتیبی اتخاذ نماید که نیروی انسانی وی ، در ساعات غیراداری نیز به صورت کشیک ، جهت انجام برخی از امور واحدها در محل کار حضور داشته باشند .

21 – 15–در مبلغ ارزش حجم کل قرارداد ، کلیه هزینه های مربوطه و سود عادلانه (به میزان ……………… درصد عملکرد ماهانه) منظور شده است و پیمانکار به هیچ وجه حق درخواست اضافه پرداختی را ندارد .

22 – 15 – پیمانکار متعهد است از امکاناتی که بطور امانی از طرف کارفرما دراختیار شرکت قرارگرفته به نحو احسن نگهداری و حراست نموده و جز برای انجام تعهدات این قرارداد از آن استفاده دیگری ننموده و در پایان قرارداد آنها را صحیح و سالم ، به کارفرما مسترد نماید و چنانچه در اثر سهل انگاری پیمانکار آسیبی به امکانات وارد آید ، با نظر کارفرما ، جبران خسارت نماید .

23 – 15 – جبران و پرداخت خسارات وارده احتمالی به تاسیسات و لوازم یا ساختمانهای کارفرما یا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که بر اثر قصور یا تقصیر و سهل‌انگاری کارگران پیمانکار صورت می پذیرد . میزان و مبلغ خسارت که پرداخت آن جزء تعهدات پیمانکار بوده توسط کارشناسی که کارفرما تعیین می نماید ، مشخص می گردد .

24 – 15 – مطلع نمودن کارفرما از هرگونه تغییر کارگران از تعهدات پیمانکار بوده و درصورتیکه یک یا چند نفر از کارگران مورد قبول کارفرما قرارنگیرند و اخلاق و رفتار و نحوه انجام وظیفه آنان مورد رضایت کارفرما نباشد ، پیمانکار موظف است ظرف مدت چهل و هشت ساعت پس از ابلاغ کتبی کارفرما ، نسبت به تعویض آنان اقدام و جایگزین مناسب را معرفی نماید .

25 – 15 – حضور و غیاب کارکنان پیمانکار توسط کارفرما صورت می گیرد و ماهیانه جهت محاسبه و پرداخت حق الزحمه به پیمانکار اعلام می‌گردد و پیمانکار موظف به پرداخت و ضمیمه نمودن گواهی انجام کار ارسالی به صورت حسابهای ماهیانه خواهد بود .

26 – 15 – چنانچه کارفرما بنا به ضرورت مبادرت به جابجائی دفاتر خود از ساختمانی به ساختمان دیگر و یا طبقه‌ای به طبقه دیگر نماید ، پیمانکار متعهد است بدون هیچگونه شرطی ، نسبت به جابجائی نیروها و استقرار آنها در محل جدید اقدام و ارائه سرویس نماید .

27 – 15 – پیمانکار طرف قرارداد متعهد است نسبت به تعداد کارکنان شاغل ، افراد مورد تایید کارفرما را به عنوان جایگزین افرادی که در مرخصی استحقاقی یا استعلاجی می باشند ، تعیین نموده و برای آنان کارت تایمکس تهیه و دراختیار آنان قرار دهد . بدیهی است پرداخت حق الزحمه کارکنان جایگزین براساس کارت تایمکس ثبت شده و برابر قانون کار با ارائه مستندات ، از محل حساب مشترک قابل پرداخت است .

28 – 15 – پیمانکار متعهد است براساس طرح هم آهنگ طبقه بندی مشاغل وزارت کار حقوق و دستمزد و سایر مزایای کارکنان خود را محاسبه و پرداخت نماید .

29 – 15 – پیمانکار متعهد است باتوجه به طرح تکریم ارباب رجوع به کارکنان خود تفهیم نماید ، در رفتار با کارکنان واحد و ارباب رجوع رعایت کامل انضباط و ادب را بنمایند و از دخالت در کارهای خارج از شرح وظایف خود اجتناب ورزند . درصورت مشاهده هرگونه تخلف و برخورد ناشایست کارفرما ، طبق تشخیص خود مجاز به برخورد خواهد بود .

30 – 15 – پیمانکار متعهد است به کارکنان خود تفهیم نماید بدون اخذ مجوز از نماینده کارفرما ، حق انتقال هیچگونه وسایلی از اماکن موضوع قرارداد به خارج و داخل را نداشته و درصورت مشاهده ، کارفرما مجاز به برخورد با پیمانکار طبق تشخیص خود و اعمال جریمه براساس خسارت وارده خواهد بود .

31 – 15 – از آنجائیکه پیمانکار ، خود کارفرمای کارکنان تحت پوشش می باشد لذا متعهد است ، ضمن عقد قرارداد فیمابین خود و کارکنان تحت پوشش ، براساس ضوابط قانون کار و طرح طبقه بندی مشاغل ، یک نسخه از قرارداد مذکور را جهت اطلاع به کارفرما تحویل نماید .

16 – نظارت :

1 – 16 – کارفرما می بایستی حسب کمیت و کیفیت موضوع قرارداد فرد یا افراد (حقیقی و حقوقی) واجد شرایط را که صلاحیت آنان به تایید رسیده است را به عنوان ناظر به طرف قرارداد معرفی نماید .

2 – 16 – کلیه پرداخت ها به طرف قرارداد با تایید ناظر یا ناظرین صورت می گیرد .

3 – 16 – نظارت براجرای تعهدات قانونی شرکت و کارکنان متبوع آنها با ناظر است .

4 – 16 – ناظر به کلیه کارکنان و واحدها معرفی می شود تا برحسن اجرای قرارداد توسط شرکت و کارفرما نظارت نماید و مشکلات به ناظر منعکس گردد .

5 – 16 – ناظر باید مکانیزم اجرایی نظارت را باتوجه به شیوه های علمی و مدیریتی مبتنی بر نظرسنجی پیش بینی و اعمال نماید .

6 – 16 – به استناد بند 4 تصویب نامه 84515 مورخ 15/12/1384 هیات محترم وزیران ، پرداختهای قانونی کارگران پیمانکار ، همچنین وجوه پرداختهای غیرنقدی آنان از قبیل «بُن و غیره» از طریق حساب مشترک و براساس لیست های تنظیمی تهیه و انجام می گردد . ضمناً لازم به ذکر است که در زمان تنظیم سند هزینه قطعی ، کسور 5% سپرده بیمه ، اعمال نمی گردد . که نظارت بر اجرای این بند به عهده نماینده امور مالی کارفرما خواهد بود .

17 – شرایط عمومی قرارداد :

1 – 17 – کارفرما درقبال مطالبات نیروی انسانی شرکت درزمینه ، قانون تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوط در برابر وزارت کار و امور اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجع قانونی ذیربط و ذیصلاح مسئولیت ندارد .

2 – 17 – باتوجه به ماده 38 قانون تامین اجتماعی پرداخت آخرین حق الزحمه مدیریتی به پیمانکار و استرداد تضمین حسن انجام تعهدات ، موکول به ارائه مفاصاحساب بیمه از سوی پیمانکار می باشد . ضمناً‌ پرداخت هزینه های اخذ مفاصاحساب درخصوص قرارداد فعلی بعهده کارفرما می باشد و به عنوان هزینه های قابل قبول لحاظ گردیده و از طریق حساب مشترک قابل پرداخت می باشد .

3 – 17 – درصورتیکه براساس گزارش کتبی ناظر ، طرف قرارداد دراجرای تعهدات خود ازنظرکمی یا کیفی کوتاهی و قصور داشته باشد :

از محل حق الزحمه ماهیانه مدیریتی پیمانکار :

  • با گزارش اول 10 درصد جریمه کسر می شود .
  • با گزارش دوم 20 درصد جریمه کسر می شود .
  • با گزارش سوم 30 درصد جریمه کسر می شود .
  • با گزارش چهارم مطابق بند 10-17 قرارداد عمل خواهد شد .

4 – 17 – درصورت ایراد خسارت و عدم اجرای تعهدات از سوی طرف قرارداد ، کارفرما مجاز است ، درصدی از محل طلب ها و یا سپرده تضمین حسن انجام تعهدات شرکت اخذ خسارت نماید .

5 – 17 – هرگونه قرارداد که نتیجه آن بکارگیری نیروی انسانی به هرشکل باشد ممنوع است .

6 – 17 – به استناد بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران وجوه مربوط به حقوق ، مزایا ، حق الزحمه ، عیدی و پاداش ، ذخیره مرخصی ، بُن ، حق السعی ، حق مسکن ، سنوات و سایر پرداختهای قانونی کارکنان از قبیل حق بیمه سهم کارفرما و مالیات حقوق کارکنان (مطابق لیست تنظیمی پیمانکار که به تایید ناظر قرارداد و کارفرما رسیده باشد) در پایان هرماه ، به حساب بانکی که در یکی از بانکها با امضای مشترک نماینده دستگاه اجرایی ، ‌نماینده امورمالی و نماینده پیمانکار طرف قرارداد افتتاح می گردد ، واریز خواهد شد ، حساب یادشده دولتی نیست و پرداخت از حساب مذکور صرفاً برای واریز خالص حقوق و مزایای کارکنان ذیربط و واریز کسورات قانونی لیست های مربوطه (شامل مالیات ، حق بیمه سهم کارفرما و غیره) خواهد بود . این حساب پس از لغو یا خاتمه  قرارداد و تسویه حساب های نهایی با امضای افراد مذکور بسته خواهد شد .

7 – 17 – به استناد تبصره 1 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران ، پیمانکار متعهد به دریافت رسید حق بیمه و مالیاتهای پرداختی و سایر کسورات قانونی مربوط به هر یک از صورت وضعیتهای حساب مشترک این قرارداد ، از واحدهای مربوطه و سازمان تامین اجتماعی و ارائه آن به دستگاههای اجرایی (کارفرما) در پایان ماه بعد می باشد . بدیهی است پرداخت حق الزحمه ماه بعد به پیمانکار منوط به ارائه رسید مذکور می باشد .

8 – 17 –پرداخت آخرین حق الزحمه مدیریتی به پیمانکار باید به نحوی برنامه ریزی گردد که کلیه حقوق قانونی کارگران از قبیل عیدی ، سنوات ، عائله مندی ، مرخصی و غیره پرداخت و پس از اخذ اقرارنامه از کارگران مبنی بر دریافت کلیه حق و حقوق و مطالبات مرتبط خود ، تسویه حساب نهایی انجام گیرد .

9 – 17 – کارفرما حق خواهد داشت ، به تشخیص خود و در مواقع لزوم ، دفاتر مالی و سایر اسناد و مدارک پیمانکار را در رابطه با موضوع این قرارداد ، از طریق حسابرسان خود حسابرسی نموده و پیمانکار متعهد است نهایت همکاری را در این مورد با حسابرسان کارفرما مبذول دارد . هدف حسابرسی موضوع این ماده حصول اطمینان کارفرما از حسن اجرای مفاد و شرایط و نرخهای قرارداد حاضر بوسیله پیمانکار است .

10 – 17 – درصورتیکه پس از اعمال جریمه های بند 3 – 17 قرارداد ، از نحوه کار پیمانکار رضایت حاصل نباشد ، کارفرما مجاز است پس از ابلاغ دو اخطار کتبی ، به فاصله ده روز و عدم تغییر رویه نسبت به فسخ قرارداد بصورت یکجانبه اقدام و تضمین حسن انجام تعهدات شرکت را به نفع خود ضبط نماید .

11 – 17 – حل هرگونه اختلاف ناشی ازتفسیر مواد این قرارداد و یا اجرای هریک ازآنها بر عهده کمیسیون موضوع ماده 94 آئین نامه مالی ، معاملاتی دانشگاه می باشد و نظر مرجع مذکور که صلحاً صادر می شود ، برای طرفین لازم الاتباع است . درطول رسیدگی به اختلاف ،پیمانکار متعهد است بدون تعلل و مطابق مفاد قرارداد ، به کار خود ادامه دهد .

18 – نشانی طرفین جهت انجام مکاتبات :

1 – 18 – نشانی کارفرمایان :

نشانی :…………………تلفن :………………………نشانی پست الکترونیک :………………………

2 – 18 – نشانی شرکت طرف قرارداد :

نشانی :…………………تلفن :………………………..نشانی پست الکترونیک :…………………….

نشانـی های فوق به منزله اقامتگاه قانونی طرفین می باشد ، لذا مکاتبات رسمی و ارسال مراسـلات از طریق نشانی های فوق الذکرقانونی تلقی می‌شود . درصورت تغییر نشانی ، طرفین موظفند ظرف مدت 48 ساعت یکدیگر را کتباً مطلع نمایند . درغیر این صورت کلیه نامه ها ابلاغ شده تلقی و عذر عدم اطلاع پذیرفته نمی باشد و مسئولیتهای مالی و قانونی ناشی از عدم اعلام آدرس جدید به عهده پیمانکار است.

19 – امضاء طرفین قرارداد :

این قرارداد در 20 ماده و 67 بند و یک تبصره و در 5 نسخه جهت : طرف قرارداد ، دستگاه (کارفرما)، وزارت کار و اموراجتماعی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها و سایر موارد مورد نیاز تهیه و تنظیم شده که پس از امضای طرفین قرارداد لازم الاجرا خواهد بود .

ضمناً به استناد بند 2-13 قرارداد 4 برگ پیوست «الف» شامل 18 بند منضم به یکبرگ فرم پیوست شماره یک (ایستگاههای موردنیاز) ، یکبرگ پیوست «ب» شامل 5 بند و یک تبصره به انضمام دوبرگ فرم پیوست شماره 2 و 3 (تجهیزات موردنیاز و آدرس کارفرمایان)الحاق قرارداد می باشد که جزء لاینفک قرارداد بوده و برای طرفین لازم الاجرا می باشد .

20 – سایر ضوابط و شرایط اختصاصی :

1 – 20 – ……………………………………………………………………………………………………..

2 – 20 – …………………………………………………………………………………………………….

3 – 20 – …………………………………………………………………………………………………….

4 – 20 – …………………………………………………………………………………………………….

کارفرما : ……………… نماینده امور مالی کارفرما : ……………… شرکت طرف قرارداد :………………

نام و نام خانوادگی نماینده : ……………… نام و نام خانوادگی : ……………… .نام و نام خانوادگی نماینده :………………

سمت : ………………   سمت : ………………  سمت :………………

محل مهر و امضاء : ………………   محل امضاء :……………… محل مهر و امضاء :………………

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک + 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!