قرارداد واگذاری فعالیت های خدمات عمومی
قرارداد واگذاری فعالیت های خدمات عمومی
( موضوع تصویب نامه های شماره 38326/ت 27506 هـ مورخ 5/9/1381 و 84515/ت 3461 هـ مورخ 15/12/1384 هیات محترم وزیران )
معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی – 130 (2-85) ت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی
طرفین قرارداد
1– نام دستگاه (کارفرما) :…………………. 2 – نام نماینده دستگاه :………… 3 – سمت نماینده دستگاه :…………….
4 – نام شرکت (طرف قرارداد یا پیمانکار ) :…………………. شماره ثبت شرکت:…………….تاریخ ثبت شرکت:………………….
5 – شماره و تاریخ تعیین صلاحیت شرکت : ……………….. شماره : …………… تاریخ : …………………… توسط :…………..
6 – نام نماینده شرکت طرف قرارداد :…………………..7 – سمت نماینده شرکت طرف قرارداد :……………………………
8 – شماره و تاریخ صورتجلسه تشریفات مناقصه : ……………….. شماره : ……………………. تاریخ :………………………….
9 – موضوع قرارداد عبارتست از :
1 – 9 – نوع کار : خدمات عمومی (شامل : نظافت و امور پیشخدمتی ، خدمات نگهداری فضای سبز ، نامه رسانی داخلی و خارجی ،تعمیر و نگهداری ساختمان و تاسیسات ، خدمات توزیع غذا ، تلفنچی ، خدمات چاپ و تکثیر ، خدمات لنژری ، خدمات حمل و نقل) .
2 – 9 – واحد کار : مترمربع و ایستگاههای کاری مورد نیاز حسب موارد مندرج در فرم پیوست قرارداد .
3 – 9 – حجم کار : براساس شرح مندرج در پیوست قرارداد .
4 – 9 – کیفیت کار : براساس بند 1-16 و 2-16 قرارداد .
5 – 9 – امکانات و تجهیزات مورد نیاز : براساس مندرجات فرم پیوست قرارداد .
6 – 9 – نشانی محل انجام خدمات موضوع قرارداد : براساس فرم پیوست قرارداد .
10 – مدت انجام قرارداد :
مدت زمان انجام قرارداد به مدت : …………………. تاریخ شروع : ……………………….. تاریخ خاتمه :………………………….
11 – مبلغ قرارداد :
1 – 11 – مبلغ سالیانه کل قرارداد (ارزش حجم کل کار) :……………………… ریال…………………………
*(ارزش حجم کل کار شامل کلیه هزینه های پرسنلی ، کسورات متعلقه و سهم مدیریت میباشد .)
**مبنای محاسبه ارزش هر واحد کار در خدمات استاندارد شده ، استاندارد حجمی خدمات صادره از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی میباشد .
12 – نحوه پرداخت پس از کسر کلیه کسورات قانونی :
پرداخت براساس تایید کارفرما در دوازده مرحله ، به شرح زیر صورت می گیرد :
1 – 12 – پرداخت های ماهانه ؛ در پایان هر ماه براساس بند 6-17 قرارداد پس از ارائه مدارک و مستندات ، توسط کارفرما به حساب مشترک واریز و با امضای مشترک پیمانکار و کارفرما قابل برداشت می باشد .
2 – 12 –سایر اشکال پرداخت : هزینه و حق الزحمه مدیریتی پیمانکار پس از تائید ناظر قرارداد و کارفرما طی چک ، بصورت جداگانه در وجه پیمانکار پرداخت خواهد گردید . ضمناً خرید کلیه لوازم ، تجهیزات و ماشین آلات و هزینه های مربوط به تعمیرات کالاهای سرمایه ای مورد نیاز مندرج درپیوست «فرم شماره 2» قرارداد ، بعهده پیمانکار بوده و می بایست از محل حق الزحمه مدیریتی شرکت پرداخت گردد .
تبصره : تهیه و خرید اقلام مصرفی و غیر سرمایه ای و لباس و کفش کارکنان (تحت نظر کارفرما) بعهده پیمانکار بوده و پرداخت هزینه های آن پس از ارائه مستندات لازم ، بعهده کارفرما می باشد .
13 – روش اصلاح قرارداد :
1 – 13 – کارفرما می تواند درصورت ضرورت نسبت به تغییر میزان کار با اعلام به شرکت طرف قرارداد مبلغ قرارداد را تا 25 درصد کاهش و یا افزایش دهد .
2 – 13 – کارفرما می تواند درصورت ضرورت در جهت حسن اجرای این قرارداد و رعایت مقررات عمومی ، شرایط اختصاصی را که لازم می داند به این قرارداد الحاق نماید .
14 – تعهدات کارفرما :
1 – 14 – کارفرما یک نفر را به عنوان ناظر قرارداد و نماینده خود جهت همکاری و ایجاد هماهنگی های لازم کتباً به شرکت طرف قرارداد معرفی می نماید .
2 – 14 – کارفرما متعهد می شود اطلاعات لازم را جهت انجام خدمات دراختیار شرکت طرف قرارداد قراردهد .
3 – 14 – کارفرما متعهد است نسبت به واریز مالیات متعلقه به حسابهای مربوطه در راس موعد مقرر اقدام لازم معمول دارد .
4 – 14 – کارفرما متعهد است برای فسخ قرارداد ، حداقل یک ماه قبل از فسخ ، موضوع را کتباً به پیمانکار اطلاع دهد .
5 – 14 – کارفرما متعهد است هزینه های انجام خدمات را طبق قرارداد از محل اعتبارات تخصیص یافته پرداخت نماید .
6 – 14 – براساس تبصره 3 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران ، کارفرما موظف است بررسیهای لازم را توسط واحدهای ذیربط و سایر عوامل انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، نسبت به استیفای حقوق کارکنان تحت پوشش پیمانکار «براساس بند 3-15 قرارداد» اقدام و گزارش آن را به وزارت کار و اموراجتماعی منعکس نموده و سپس با رعایت مقررات مربوطه نسبت به لغو قرارداد اقدام نماید . بدیهی است پس از لغو قرارداد هرگونه انعقاد قراداد با پیمانکار مزبور ممنوع می باشد .
15 – تعهدات شرکت طرف قرارداد :
1 – 15 –کلیه خدمات رفاهی کارگران از جمله تمدید دفترچه های بیمه ، وصول و جابجایی چک های دریافتی از کارفرما ، واریز و دریافت فیش های مالیاتی و بیمه ، پیگیری صورتحسابهای مربوط به قرارداد ، نظارت بر نحوه کار و وضع ظاهری کارگران به عهده نماینده پیمانکار می باشد .
2 – 15 –شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد نیروی انسانی واجد شرایط ، امکانات و تجهیزات را به میزان کافی جهت انجام خدمات موضوع قرارداد به کار گیرد .
3 – 15 – به استناد تبصره 5 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران درصورتی که دستگاه اجرائی متوجه تخلف شرکت پیمانکار شود ، پرداختی به کارکنان را از محل مبلغ قرارداد از طریق ذیحساب (مدیر امور مالی) و یا مسئول امور مالی حسب مورد انجام خواهد داد و متناسباً هزینه های مدیریتی پیمانکار را کاهش و یا از محل تضمین انجام تعهدات قرارداد کسر خواهد نمود .
4 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد که خدمات موضوع قرارداد را طبق برنامه زمان بندی که به تایید کارفرما می رساند انجام دهد.
5 – 15 – به استناد تبصره 4 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران کلیه تعهدات پرسنلی مربوط به قانون کار بعهده پیمانکار می باشد و کارفرما (دستگاه اجرائی) جز در اجرای تبصره 1 ماده 13 قانون کار (مطالبات کارگر جزء دیون ممتازه بوده و کارفرمایان موظف می باشند بدهی پیمانکاران به کارگران را برابر رای مراجع قانونی از محل مطالبات پیمانکار ، از جمله ضمانت حسن انجام کار ، پرداخت نمایند) هیچگونه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت .
6 – 15 – شرکت طرف قرارداد اقرار می نماید که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب 22 دیماه 1337 نمی باشد .
7 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد مقررات قانون کار و قانون تامین اجتماعی را در انجام وظایف موضوع قرارداد و تعیین مزد و حقوق کارگران رعایت نماید و هرگونه پاسخگویی به شکایات و اجرای آراء مربوط به هیاتهای حل اختلافات کارگری و سایر تعهدات قانون کار را به عهده بگیرد .
8 – 15 – شرکت طرف قرارداد حق واگذاری موضوع قرارداد را به اشخاص دیگر کلاً یا جزئاً (اعم از حقیقی یا حقوقی) ندارد .
9 – 15 – هرگونه تغییر در وضعیت شرکت طرف قرارداد می بایستی ظرف مدت 5 روز کتباً به کارفرما اعلام گردد . بدیهی است عواقب و مسئولیتهای ناشی از عدم رعایت این بند بعهده پیمانکار می باشد.
10 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد است ماهیانه تصویر لیست پرداخت حقوق و لیست بیمه ماه قبل کارکنان خود را که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد ، به کارفرما ارائه نماید .
11 – 15 – درصورت فسخ ، لغو یا اتمام قرارداد ، تسویه حساب قانونی کارکنان طبق بند 7-15 به عهده پیمانکار (شرکت طرف قرارداد) می باشد .
12 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد می گردد برای نیروی انسانی شرکت درموارد ضروری که به سلامت افراد مربوط است ، کارت سلامت و بهداشت ارائه نماید .
13 – 15 – شرکت متعهد می گردد ، آموزش های تخصصی و حرفه ای لازم را به کارکنان خود (جهت واگذاری کار) بدهد .
14 – 15 – ضمانت حسن رفتار و اخلاق کارکنان و کیفیت انجام کار آنان به عهده پیمانکار است و شرکت پیمانکار درمقابل دستگاه پاسخگوست .
15 – 15 – شرکت طرف قرارداد متعهد به رعایت نظام های جاری دستگاه ، حفظ اسرار و نکات ایمنی می باشد .
16 – 15 – به منظور حسن اجرای قرارداد و تضمین انجام تعهدات ، پیمانکار طرف قرارداد متعهد است به میزان 10% مبلغ سالیانه کل قرارداد
که در آئین نامه تضمین برای معاملات دولتی مقرر گردیده است (موضوع بندهای ب و د ماده 5 آئین نامه مذکور) ضمانتنامه بانکی بسپارد . بدیهی است به استناد تبصره 3 بند 4 مصوبه 84515 مورخ 15/12/1384 هیئت محترم وزیران چنانچه پیمانکار طرف قرارداد به تعهدات قانونی خود به هر دلیلی عمل و هر یک از مفاد قرارداد را بطور صحیح و کامل اجرا ننماید ، تضمین حسن انجام تعهدات به نفع کارفرما ضبط گردیده و قرارداد فسخ می گردد .
* یک فقره ضمانتنامه بانکی (حسن انجام تعهدات) به شماره …………………….. مورخ ……………….. به مبلغ ……………………………….. ریال تسلیم گردید که در صورت رعایت کامل مفاد قرارداد و تسویه حساب کامل با کارکنان تحت پوشش و تایید کارفرما قابل استرداد است .
17–15– کلیه کارگران که دراجرای این قرارداد بکارگرفته می شوند کارگر پیمانکار محسوب میشوند و هیچگونه رابطه استخدامی کارگری با کارفرما نداشته و نخواهند داشت .
18–15– پیمانکار مکلف است در بکارگیری مستخدمین اعم از مرد یا زن داشتن سلامت جسمی و روانـی کامل کارگران را لحاظ نموده و افرادی را به کار گمارد که سوء سابقه نداشته و دارای کارت معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت نظام وظیفه باشند ضمناً رعایت کلیه مقررات حفاظتی قانون کار بعهده پیمانکار است .
19–15– حقوقی که بر اثر تخلف از شرایط مندرج در قراردادهای فیمابین کارفرما و پیمانکار درخصوص حساب مشترک ، برای کارفرما ایجاد می شود ، جز در مورد احکام قطعی محاکم قضائی که لازم الاجرا خواهد بود ، کلاً یا بعضاً قابل بخشودن نبوده و کارفرما مجاز است موارد اشاره شده را از محل تضمین انجام تعهدات پیمانکار برداشت نماید و پیمانکار متعهد می گردد در این خصوص اعتراضی ننماید .
20 – 15– ساعت انجام کار را کارفرما تعیین می کند . پیمانکار متعهد است ترتیبی اتخاذ نماید که نیروی انسانی وی ، در ساعات غیراداری نیز به صورت کشیک ، جهت انجام برخی از امور واحدها در محل کار حضور داشته باشند .
21 – 15–در مبلغ ارزش حجم کل قرارداد ، کلیه هزینه های مربوطه و سود عادلانه (به میزان ……………… درصد عملکرد ماهانه) منظور شده است و پیمانکار به هیچ وجه حق درخواست اضافه پرداختی را ندارد .
22 – 15 – پیمانکار متعهد است از امکاناتی که بطور امانی از طرف کارفرما دراختیار شرکت قرارگرفته به نحو احسن نگهداری و حراست نموده و جز برای انجام تعهدات این قرارداد از آن استفاده دیگری ننموده و در پایان قرارداد آنها را صحیح و سالم ، به کارفرما مسترد نماید و چنانچه در اثر سهل انگاری پیمانکار آسیبی به امکانات وارد آید ، با نظر کارفرما ، جبران خسارت نماید .
23 – 15 – جبران و پرداخت خسارات وارده احتمالی به تاسیسات و لوازم یا ساختمانهای کارفرما یا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که بر اثر قصور یا تقصیر و سهلانگاری کارگران پیمانکار صورت می پذیرد . میزان و مبلغ خسارت که پرداخت آن جزء تعهدات پیمانکار بوده توسط کارشناسی که کارفرما تعیین می نماید ، مشخص می گردد .
24 – 15 – مطلع نمودن کارفرما از هرگونه تغییر کارگران از تعهدات پیمانکار بوده و درصورتیکه یک یا چند نفر از کارگران مورد قبول کارفرما قرارنگیرند و اخلاق و رفتار و نحوه انجام وظیفه آنان مورد رضایت کارفرما نباشد ، پیمانکار موظف است ظرف مدت چهل و هشت ساعت پس از ابلاغ کتبی کارفرما ، نسبت به تعویض آنان اقدام و جایگزین مناسب را معرفی نماید .
25 – 15 – حضور و غیاب کارکنان پیمانکار توسط کارفرما صورت می گیرد و ماهیانه جهت محاسبه و پرداخت حق الزحمه به پیمانکار اعلام میگردد و پیمانکار موظف به پرداخت و ضمیمه نمودن گواهی انجام کار ارسالی به صورت حسابهای ماهیانه خواهد بود .
26 – 15 – چنانچه کارفرما بنا به ضرورت مبادرت به جابجائی دفاتر خود از ساختمانی به ساختمان دیگر و یا طبقهای به طبقه دیگر نماید ، پیمانکار متعهد است بدون هیچگونه شرطی ، نسبت به جابجائی نیروها و استقرار آنها در محل جدید اقدام و ارائه سرویس نماید .
27 – 15 – پیمانکار طرف قرارداد متعهد است نسبت به تعداد کارکنان شاغل ، افراد مورد تایید کارفرما را به عنوان جایگزین افرادی که در مرخصی استحقاقی یا استعلاجی می باشند ، تعیین نموده و برای آنان کارت تایمکس تهیه و دراختیار آنان قرار دهد . بدیهی است پرداخت حق الزحمه کارکنان جایگزین براساس کارت تایمکس ثبت شده و برابر قانون کار با ارائه مستندات ، از محل حساب مشترک قابل پرداخت است .
28 – 15 – پیمانکار متعهد است براساس طرح هم آهنگ طبقه بندی مشاغل وزارت کار حقوق و دستمزد و سایر مزایای کارکنان خود را محاسبه و پرداخت نماید .
29 – 15 – پیمانکار متعهد است باتوجه به طرح تکریم ارباب رجوع به کارکنان خود تفهیم نماید ، در رفتار با کارکنان واحد و ارباب رجوع رعایت کامل انضباط و ادب را بنمایند و از دخالت در کارهای خارج از شرح وظایف خود اجتناب ورزند . درصورت مشاهده هرگونه تخلف و برخورد ناشایست کارفرما ، طبق تشخیص خود مجاز به برخورد خواهد بود .
30 – 15 – پیمانکار متعهد است به کارکنان خود تفهیم نماید بدون اخذ مجوز از نماینده کارفرما ، حق انتقال هیچگونه وسایلی از اماکن موضوع قرارداد به خارج و داخل را نداشته و درصورت مشاهده ، کارفرما مجاز به برخورد با پیمانکار طبق تشخیص خود و اعمال جریمه براساس خسارت وارده خواهد بود .
31 – 15 – از آنجائیکه پیمانکار ، خود کارفرمای کارکنان تحت پوشش می باشد لذا متعهد است ، ضمن عقد قرارداد فیمابین خود و کارکنان تحت پوشش ، براساس ضوابط قانون کار و طرح طبقه بندی مشاغل ، یک نسخه از قرارداد مذکور را جهت اطلاع به کارفرما تحویل نماید .
16 – نظارت :
1 – 16 – کارفرما می بایستی حسب کمیت و کیفیت موضوع قرارداد فرد یا افراد (حقیقی و حقوقی) واجد شرایط را که صلاحیت آنان به تایید رسیده است را به عنوان ناظر به طرف قرارداد معرفی نماید .
2 – 16 – کلیه پرداخت ها به طرف قرارداد با تایید ناظر یا ناظرین صورت می گیرد .
3 – 16 – نظارت براجرای تعهدات قانونی شرکت و کارکنان متبوع آنها با ناظر است .
4 – 16 – ناظر به کلیه کارکنان و واحدها معرفی می شود تا برحسن اجرای قرارداد توسط شرکت و کارفرما نظارت نماید و مشکلات به ناظر منعکس گردد .
5 – 16 – ناظر باید مکانیزم اجرایی نظارت را باتوجه به شیوه های علمی و مدیریتی مبتنی بر نظرسنجی پیش بینی و اعمال نماید .
6 – 16 – به استناد بند 4 تصویب نامه 84515 مورخ 15/12/1384 هیات محترم وزیران ، پرداختهای قانونی کارگران پیمانکار ، همچنین وجوه پرداختهای غیرنقدی آنان از قبیل «بُن و غیره» از طریق حساب مشترک و براساس لیست های تنظیمی تهیه و انجام می گردد . ضمناً لازم به ذکر است که در زمان تنظیم سند هزینه قطعی ، کسور 5% سپرده بیمه ، اعمال نمی گردد . که نظارت بر اجرای این بند به عهده نماینده امور مالی کارفرما خواهد بود .
17 – شرایط عمومی قرارداد :
1 – 17 – کارفرما درقبال مطالبات نیروی انسانی شرکت درزمینه ، قانون تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوط در برابر وزارت کار و امور اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجع قانونی ذیربط و ذیصلاح مسئولیت ندارد .
2 – 17 – باتوجه به ماده 38 قانون تامین اجتماعی پرداخت آخرین حق الزحمه مدیریتی به پیمانکار و استرداد تضمین حسن انجام تعهدات ، موکول به ارائه مفاصاحساب بیمه از سوی پیمانکار می باشد . ضمناً پرداخت هزینه های اخذ مفاصاحساب درخصوص قرارداد فعلی بعهده کارفرما می باشد و به عنوان هزینه های قابل قبول لحاظ گردیده و از طریق حساب مشترک قابل پرداخت می باشد .
3 – 17 – درصورتیکه براساس گزارش کتبی ناظر ، طرف قرارداد دراجرای تعهدات خود ازنظرکمی یا کیفی کوتاهی و قصور داشته باشد :
از محل حق الزحمه ماهیانه مدیریتی پیمانکار :
- با گزارش اول 10 درصد جریمه کسر می شود .
- با گزارش دوم 20 درصد جریمه کسر می شود .
- با گزارش سوم 30 درصد جریمه کسر می شود .
- با گزارش چهارم مطابق بند 10-17 قرارداد عمل خواهد شد .
4 – 17 – درصورت ایراد خسارت و عدم اجرای تعهدات از سوی طرف قرارداد ، کارفرما مجاز است ، درصدی از محل طلب ها و یا سپرده تضمین حسن انجام تعهدات شرکت اخذ خسارت نماید .
5 – 17 – هرگونه قرارداد که نتیجه آن بکارگیری نیروی انسانی به هرشکل باشد ممنوع است .
6 – 17 – به استناد بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران وجوه مربوط به حقوق ، مزایا ، حق الزحمه ، عیدی و پاداش ، ذخیره مرخصی ، بُن ، حق السعی ، حق مسکن ، سنوات و سایر پرداختهای قانونی کارکنان از قبیل حق بیمه سهم کارفرما و مالیات حقوق کارکنان (مطابق لیست تنظیمی پیمانکار که به تایید ناظر قرارداد و کارفرما رسیده باشد) در پایان هرماه ، به حساب بانکی که در یکی از بانکها با امضای مشترک نماینده دستگاه اجرایی ، نماینده امورمالی و نماینده پیمانکار طرف قرارداد افتتاح می گردد ، واریز خواهد شد ، حساب یادشده دولتی نیست و پرداخت از حساب مذکور صرفاً برای واریز خالص حقوق و مزایای کارکنان ذیربط و واریز کسورات قانونی لیست های مربوطه (شامل مالیات ، حق بیمه سهم کارفرما و غیره) خواهد بود . این حساب پس از لغو یا خاتمه قرارداد و تسویه حساب های نهایی با امضای افراد مذکور بسته خواهد شد .
7 – 17 – به استناد تبصره 1 بند 4 مصوبه 84515 هیئت محترم وزیران ، پیمانکار متعهد به دریافت رسید حق بیمه و مالیاتهای پرداختی و سایر کسورات قانونی مربوط به هر یک از صورت وضعیتهای حساب مشترک این قرارداد ، از واحدهای مربوطه و سازمان تامین اجتماعی و ارائه آن به دستگاههای اجرایی (کارفرما) در پایان ماه بعد می باشد . بدیهی است پرداخت حق الزحمه ماه بعد به پیمانکار منوط به ارائه رسید مذکور می باشد .
8 – 17 –پرداخت آخرین حق الزحمه مدیریتی به پیمانکار باید به نحوی برنامه ریزی گردد که کلیه حقوق قانونی کارگران از قبیل عیدی ، سنوات ، عائله مندی ، مرخصی و غیره پرداخت و پس از اخذ اقرارنامه از کارگران مبنی بر دریافت کلیه حق و حقوق و مطالبات مرتبط خود ، تسویه حساب نهایی انجام گیرد .
9 – 17 – کارفرما حق خواهد داشت ، به تشخیص خود و در مواقع لزوم ، دفاتر مالی و سایر اسناد و مدارک پیمانکار را در رابطه با موضوع این قرارداد ، از طریق حسابرسان خود حسابرسی نموده و پیمانکار متعهد است نهایت همکاری را در این مورد با حسابرسان کارفرما مبذول دارد . هدف حسابرسی موضوع این ماده حصول اطمینان کارفرما از حسن اجرای مفاد و شرایط و نرخهای قرارداد حاضر بوسیله پیمانکار است .
10 – 17 – درصورتیکه پس از اعمال جریمه های بند 3 – 17 قرارداد ، از نحوه کار پیمانکار رضایت حاصل نباشد ، کارفرما مجاز است پس از ابلاغ دو اخطار کتبی ، به فاصله ده روز و عدم تغییر رویه نسبت به فسخ قرارداد بصورت یکجانبه اقدام و تضمین حسن انجام تعهدات شرکت را به نفع خود ضبط نماید .
11 – 17 – حل هرگونه اختلاف ناشی ازتفسیر مواد این قرارداد و یا اجرای هریک ازآنها بر عهده کمیسیون موضوع ماده 94 آئین نامه مالی ، معاملاتی دانشگاه می باشد و نظر مرجع مذکور که صلحاً صادر می شود ، برای طرفین لازم الاتباع است . درطول رسیدگی به اختلاف ،پیمانکار متعهد است بدون تعلل و مطابق مفاد قرارداد ، به کار خود ادامه دهد .
18 – نشانی طرفین جهت انجام مکاتبات :
1 – 18 – نشانی کارفرمایان :
نشانی :…………………تلفن :………………………نشانی پست الکترونیک :………………………
2 – 18 – نشانی شرکت طرف قرارداد :
نشانی :…………………تلفن :………………………..نشانی پست الکترونیک :…………………….
نشانـی های فوق به منزله اقامتگاه قانونی طرفین می باشد ، لذا مکاتبات رسمی و ارسال مراسـلات از طریق نشانی های فوق الذکرقانونی تلقی میشود . درصورت تغییر نشانی ، طرفین موظفند ظرف مدت 48 ساعت یکدیگر را کتباً مطلع نمایند . درغیر این صورت کلیه نامه ها ابلاغ شده تلقی و عذر عدم اطلاع پذیرفته نمی باشد و مسئولیتهای مالی و قانونی ناشی از عدم اعلام آدرس جدید به عهده پیمانکار است.
19 – امضاء طرفین قرارداد :
این قرارداد در 20 ماده و 67 بند و یک تبصره و در 5 نسخه جهت : طرف قرارداد ، دستگاه (کارفرما)، وزارت کار و اموراجتماعی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها و سایر موارد مورد نیاز تهیه و تنظیم شده که پس از امضای طرفین قرارداد لازم الاجرا خواهد بود .
ضمناً به استناد بند 2-13 قرارداد 4 برگ پیوست «الف» شامل 18 بند منضم به یکبرگ فرم پیوست شماره یک (ایستگاههای موردنیاز) ، یکبرگ پیوست «ب» شامل 5 بند و یک تبصره به انضمام دوبرگ فرم پیوست شماره 2 و 3 (تجهیزات موردنیاز و آدرس کارفرمایان)الحاق قرارداد می باشد که جزء لاینفک قرارداد بوده و برای طرفین لازم الاجرا می باشد .
20 – سایر ضوابط و شرایط اختصاصی :
1 – 20 – ……………………………………………………………………………………………………..
2 – 20 – …………………………………………………………………………………………………….
3 – 20 – …………………………………………………………………………………………………….
4 – 20 – …………………………………………………………………………………………………….
کارفرما : ……………… نماینده امور مالی کارفرما : ……………… شرکت طرف قرارداد :………………
نام و نام خانوادگی نماینده : ……………… نام و نام خانوادگی : ……………… .نام و نام خانوادگی نماینده :………………
سمت : ……………… سمت : ……………… سمت :………………
محل مهر و امضاء : ……………… محل امضاء :……………… محل مهر و امضاء :………………
نظرات کاربران