0

قرارداد های جدید ایرانی در لندن معرفی می شوند

دسته بندی ها : فضای مجازی 2 آذر 1394 مدیر سایبرلا 480 بازدید

شبستان به نقل از فاینشینال تایمز نوشت که ایران قصد دارد نمونه قرارداد های جدید نفت و گاز را معرفی کند که بسیار منعطف خواهد بود. این قراردادهای جدید بهمن ماه سال 1394 در لندن رو نمایی می شوند و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر صورت می گیرد. ایران قصد دارد با توجه به رفع تحریم ها سرمایه گذاران خارجی بیشتری را جذب کند و این سرمایه ها بر اساس قیمت های جهانی خود را تنظیم می کنند.

در قراردادهای جدید ایرانی نوسانات بازار و قمیت های انرژی لحاظ شده است و امنیت سرمایه گذاران حفظ می شود .در همین حال گفته می شود فاز اول قراردادهای جدید ایران هفته آینده در تهران رو نمایی می شود و همانطور که اشاره شد نهایی شده آنها در بهمن ماه در لندن قابل رویت است.

ایران در قراردادهای خود به شرکت های خارجی پیشنهاداتی خواهد داد که شامل میدان های سبز و قهوه ای است . گفته می شود 52 پروژه نفت و گاز به شرکت ها وشرکای خارجی معرفی می شوند .

بیست پروژه اکتشافی نیز به شرکت های خارجی معرفی شده اند که گفته می شود مجموعه های بزرگ مانند شل و توتال مشغول بررسی آنها هستند. زمان قردادهای جدید ایرانی 20 ساله عنوان شده و قابل تمدید تا بیست و پنج سال است.

ایران در دروان تحریم ها با مشکل بزرگ سرمایه گذاری خارجی در صنایع انرژی خود رو به رو بوده است. این سرمایه گذاری ها اکنون می تواند تهران را به بازارهای جهانی بازگرداند.

شرکت های اروپایی و چینی رقابت سختی را برای حضور در بازار انرژی ایران در پیش دارند و تهران باید سرمایه گذاری در زیر ساخت های انرژی و پروژه های مشترک را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!