0

رئوس اصلی قرارداد توسعه میدان‌های پارسی و پرنج با گروه مپنا امضا شد

رئوس اصلی قرارداد توسعه میدان‌های پارسی و پرنج بین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل بخش نفت و گاز گروه مپنا امضا شد.

رئوس اصلی این قرارداد در پی مطالعات و مذاکرات یک سال گذشته همکاران بخش نفت و گاز گروه مپنا و هماهنگی‌ با مناطق نفتخیز جنوب، روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه 97 در مراسمی نهایی شد.

در این نشست، “بیژن عالی‌پور” مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: میادین پارسی و پرنج از میادین تحت تزریق گاز هستند که بر اساس مطالعات صورت گرفته، انتظار داریم با اجرای طرح توسعه، علاوه بر جبران افت طبیعی، تولید آنها 30 تا 40 هزار بشکه در روز افزایش یابد.

وی افزایش تولید نفت، گاز و مایعات گازی، ایجاد فرصت های جدید شغلی، رونق کسب و کار و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را از دستاوردهای طرح‌های توسعه میادین برشمرد.

در ادامه “مجتبی غروی”، ضمن معرفی توانمندی‌های مپنا، از ارتباط موثر این گروه با وزارت نفت با 3.5 میلیارد دلار قرارداد جاریخبر داد و با معرفی امکانات و تجهیزات بالقوه گروه مپنا، بر توانایی آغاز به کار سریع برای حفاری 5 حلقه چاه جدید تأکید کرد.

وی همچنبن آمادگی گروه مپنا را برای همکاری با مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه‌های تأمین برق و بهینه‌سازی تأسیسات و تجهیزات اعلام و خاطرنشان کرد: با امضاء رئوس قراردادی توسعه میدان‌های پارسی و پرنج، فصل جدید همکاری با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شروع خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!