0

فروش سنگ های شفابخش تقلبی در اینترنت

فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از دستگیری کلاهبرداری که در اینترنت اقدام به تبلیغ فروش لوازم زینتی و سنگ های شفا بخش تقلبی می کرد، خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ کارآگاه “مهدی پور غلامحسین” گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری کرده و اجناس تقلبی را بجای اجناس اصلی تبلیغ شده به آنان تحویل داده، موضوع در دستور کار ماموران  پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی، متهم را در یکی از استان های کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم  دستگیر کردند.
وی ادامه داد: این متهم در بازجوئی های بعمل آمده به هشت  فقره کلاهبرداری در شهرستان “کاشان”  اعتراف کرد.کارآگاه پور غلامحسین اظهار داشت : در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی “کاشان” در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خریدهای اینترنتی، فقط از سایت های معتبر و قابل اعتماد که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، خرید انجام  دهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!