0

عروسی که حساب بانکی مادر شوهر را خالی کرد

فردی که از حساب بانکی شهروند همدانی خریدهای اینترنتی انجام می داد توسط پلیس فتای همدان شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا: سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه شهروند همدانی و ارائه شکوائیه ای مبنی بر برداشت های غیر مجاز به مبلغ 6 میلیون ریال،موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: در تحقیقات مشخص شد شخصی ناشناس طی چندین مرحله خریدهای اینترنتی از حساب شاکیه داشته که این خریدها طی سه ماه و به طرق مختلف انجام شده است.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و به پلیس فتا فراخوانده شد که ابتدا هرگونه ارتباط خود را با پرونده انکار ولی در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد که عروس شاکیه می باشد و در  فرصتی مناسب با فعال کردن رمز دوم کارت مادر شوهر اقدام به خریدهای اینترنتی کرده است.

سرهنگ امینی در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شد، از شهروندان خواست برای دریافت پول، خودتان به دستگاه خودپرداز مراجعه و در صورت نداشتن دانش کافی در این خصوص از افراد مورد اطمینان کمک بخواهید و در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به پلیس فتا با شماره تلفن 2182675 گزارش دهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!