0

چکار کنم که نگران فروش تلفن همراهم و بازیابی نشدن اطلاعات شخصی‌ام نباشم؟

دسته بندی ها : جرایم موبایل و سیم کارت 26 اردیبهشت 1396 مدیر سایبرلا 414 بازدید

·        رمزگذاری و حذف داده‌ها

پس از آنکه نسخه پشتیبان تهیه نمودید، همه اطلاعات، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موجود در تلفن همراه را پاک کنید. بهتر است قبل از پاک کردن، روی همه اطلاعات موجود رمز بگذارید تا حتی در صورتی که این اطلاعات بازیابی شد، برای مشاهده آنها نیاز به رمز باشد. پس از انجام این مرحله، به بخش تنظیمات تلفن همراه بروید و آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید. اینکار همه اطلاعات موجود در موبایل‌تان را پاک می‌کند.

·         افزودن اطلاعات ساختگی به تلفن همراه

تقریبا همه افرادی که تلفن همراه خود را می‌فروشند از این موضوع که ممکن است اطلاعات آنها بازیابی شود، بیم دارند. برای جلوگیری از بازیابی اطلاعات قدیمی بهترین کار، افزودن اطلاعات ساختگی و پرحجم به حافظه تلفن همراه است. پس از حذف اطلاعات تلفن همراه، چند فیلم حجیم درون تلفن همراه کپی کنید، با یک حساب ایمیل ساختگی درون تلفن همراه لاگین کنید و سپس تلفن خود را کاملا ریستارت کنید. با اینکار بازیابی اطلاعات تقریبا غیرممکن می‌شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!