0

معرفی فرصت‎های سرمایه گذاری در بندر امام

دسته بندی ها : فضای مجازی 21 آبان 1394 مدیر سایبرلا 437 بازدید

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن حضور در دو بخش مختلف هفتمین دوره نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری کشور در کیش، مزیت‎ها و ویژگی‎های منحصر به فرد سرمایه‎گذاری خود را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش مارین تایمز به نقل از روابط عمومی ادره کل بنادرو دریانوردی استان خوزستان، در جریان برگزاری هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری کشور که هم اینک در جزیره کیش  در حال برگزاری است، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی ضمن حضور همزمان در دو بخش معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری استان خوزستان و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی؛ جذابیت ها، مزیت‎ها و ویژگی‎های این مجتمع بزرگ بندری را به لحاظ بـــــرخورداری از زمینه های مساعد جهت سرمایه‎گذاری در بخش‎های مختلف از جمله احداث کارخانجات فرآوری مواد خام و ایجاد ارزش افزوده از طریق صادرات مجدد، ترانزیت مواد نفتی و فعالیت‎های لجستیک بندری به بازدیدکنندگان معرفی  کرد.

ارائه توضیحات کارشناسی در خصوص نحوه جذب سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و انعقاد قراردادهای مشارکت به همراه توزیع کتابچه معرفی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و دیگر اقلام اطلاع رسانی بخشی از اقدامات کارشناسان روابط عمومی و اداره بازرگانی و سرمایه گذاری در این دوره از نمایشگاه به شمار می آید.

معرفی جدیدترین فرصت‎های سرمایه‎گذاری در طرح های کلان ملی در حوزه‎های گردشگری، عمران، شهر سازی، مسکن و انرژی، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از اهم اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

یاد آور می شود به دنبال استقبال چشمگیر شرکت‎های سرمایه گذاری بخش خصوصی از طرح های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و ثمر بخش بودن این فعالیت های سرمایه گذاری،طرحی موصوف به طرح توسعه اراضی 600 هکتاری لجستیک بندری طی برگزاری این نمایشگاه به سرمایه گذاران معرفی شده و زمینه‎های مساعد برای فعالیت‎های خدمات دریایی و بندری در این اراضی برای آنان بازگو می گردد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!