0

صف طولانی شرکت های بزرگ دنیا برای امضای قرارداد همکاری با ایران

دسته بندی ها : فضای مجازی 2 تیر 1395 مدیر سایبرلا 488 بازدید
فهرست قراردادهای مهم ایران بعد از توافق هسته ای، روز به روز طولانی تر می شود.
باشگاه‌خبرنگاران‌جوان: واشینگتن پست به نقل از آسوشیتد پرس اعلام کرد ایران ایر با شرکت هواپیماسازی بوئینگ که در شیکاگو مستقر است قراردادی برای معامله هواپیما امضا کرده است. بوئینگ، اولین شرکت بزرگ آمریکایی است که از زمان توافق هسته ای سال گذشته و رفع تحریم ها علیه ایران، با این کشور قرارداد امضا می کند.حالا نگاهی می اندازیم به معاملات بزرگی که ایران از زمان توافق هسته ای با قدرت های جهانی امضا کرده است:
ایرباس-این شرکت هواپیماسازی اروپایی طی قراردادی که 25 میلیارد دلار تخمین زده شده، 118 هواپیما به ایران فروخت.
اِی. تی. آر.-این شرکت هواپیماسازی فرانسوی-ایتالیایی، 20 هواپیمای اِی. تی. آر. 600-72 را به ایران ایر فروخته است. روزنامه دنیای اقتصاد اعلام کرد ارزش این قرارداد، بیش از یک میلیارد دلار است.
گروه دنیلی-این گروه صنایع فلزی، قراردادی به ارزش 6.2 میلیارد دلار برای تامین ماشین آلات و راه اندازی کارخانه های فولاد و آلومینیوم در ایران  امضا کرده است.
گاویو-این گروه زیرساختی و تاسیساتی برای پروژه هایی از جمله راه آهن، با ایران قرارداد 4.5 میلیارد دلاری امضا کرده است.
پژو-سیتروئن-این خودروساز فرانسوی روز سه شنبه قرارداد ریسک متقابل خود با ایران را نهایی کرد. انتظار می رود این شرکت ظرف پنج سال آینده، در زمینه ساخت و پژوهش در ایران تا 450 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
زیمنس-این شرکت آلمانی با ایران یادداشت تفاهمی امضا کرد تا به موجب آن، تجهیزات حمل و نقل و خدمات به ارزش 1.6 میلیارد دلار در اختیار ایران قراردهد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!