0

سرویس «خرید امن» شیپور واسط پرداخت میان خریدار و فروشنده می‌شود

دسته بندی ها : کسب و کار 18 خرداد 1399 کارشناس سایبرلا 1194 بازدید
فروشگاه اینترنتی, تجارت الکترونیک, خرید و فروش آنلاین

شیپور سرویس «خرید امن» را برای ایجاد امنیت بیشتر هنگام خرید آنلاین راه‌اندازی کرد. این سرویس به عنوان واسط میان خریدار و فروشنده قرار می‌گیرد و تا زمانی‌که خریدار کالا را تایید نکرده باشد پول را برای فروشنده واریز نمی‌کند و در صورت انصراف خریدار از کالا به هر دلیل پول را به حساب خریدار باز گردانده می‌شود.

رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور با اشاره به اینکه دو سال از راه‌اندازی بخش فروشگاه‌ها روی این پلتفرم نیازمندی‌های آنلاین می‌گذرد گفت: «حال با ایجاد سرویس خرید امن روی این بخش، خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به قبل کالا خریداری کنند؛ چرا که مطمئن هستند اگر کالای مورد نظرشان به دستشان نرسید، پولشان به حسابشان عودت داده می‌شود.»

این سرویس امکانی را فراهم می‌کند که کالای خریداری شده از فروشگاه‌های اینترنتی به سادگی برای تمامی افراد در سراسر کشور ارسال شود. طبق گفته اربابیان ارائه این سرویس موجب تسهیل امر خرید و فروش اینترنتی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا ارائه این سرویس برای فروشندگان و خریداران کالا هزینه‌ای در بر خواهد داشت گفت: «ارائه این سرویس برای خریداران کالا و مصرف‌کنندگان کاملا رایگان خواهد بود حتی این سرویس موجب روشن و شفاف شدن هزینه ارسال کالا به محل مورد نظر تحویل گیرنده کالا نیز خواهد شد.»

اربابیان در خصوص هزینه استفاده از این سرویس برای فروشندگان کالا و فروشگاه‌های فعال در این پلتفرم توضیح داد: «این هزینه بسته به مدل همکاری ما با فروشگاه‌های مختلف تعریف می‌شود برای برخی از آنها هیچ‌هزینه‌ای ندارد و برای برخی دیگر باید کارمزدی را بابت آن پرداخت کنند.»

او اعلام کرد: «استفاده از این سرویس اختیاری است و فروشگاه‌‌ها الزامی به استفاده از آن ندارند. در طول مدتی که کالا خریداری می‌شود تا به دست مصرف کننده برسد تقریبا ۳ روز پول نزد شیپور باقی می‌ماند و پس از تایید خریدار به تحویل کالا و مناسب بودن آن پول برای فروشنده کالا واریز می‌شود.»شکایت کیفری از فروشگاه اینترنتی

او در پاسخ به این سوال که چرا فروشندگان و خریداران کالا باید به شیپور اعتماد کنند گفت: «فروشگاه‌های فعال در این پلتفرم که با ما قرارداد دارند مورد اعتماد کاربران هستند و  از سویی خریداران نیز به ما اعتماد داشته‌اندکه طی سال‌های گذشته از طریق این پلتفرم اقدام به خرید کرده‌اند.»

در  قابلیت جدید خرید امن شیپور، همه کسب و کارها می توانند پس از احراز هویت با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ضمن معرفی خدمات و محصولاتشان به میلیون‌ها کاربر، از ویژگی خرید امن نیز بهره مند شده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را به دست خریدار  در سراسر ایران برسانند.

منبع: پیوست

 

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!