0

سایت «مهر کوین» هیچ ارتباطی با بانک مهر اقتصاد ندارد

دسته بندی ها : فضای مجازی 10 آذر 1397 مدیر سایبرلا 473 بازدید

ایران داد ؛ روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌گونه ارتباط و همکاری تجاری – اقتصادی میان این بانک با وب سایت «مهر کوین» که در فضای مجازی فعالیت می نمایند، وجود ندارد.

اخیرا وب سایتی با نام مهر کوین به آدرس mehrecoin.com با سوء استفاده از نام و نشان تجاری بانک مهر اقتصاد برای فروش ارز الکترونیک (bitcoin) راه‌اندازی شده است.

گردانندگان وب‌سایت مذکور با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی به تشویق متقاضیان خرید ارزهای دیجیتال برای گشایش حساب در بانک مهر اقتصاد اقدام کرده‌اند و دریافت هر گونه امتیاز یا خرید بیشتر را تنها منوط به انجام تراکنش مالی در این بانک دانسته‌اند.

بر این اساس، وب‌سایت مذکور با داد و ستد نوعی ارز دیجیتال موسوم به بیت کوین، از نام و نشان تجاری و اعتبار بانک مهر اقتصاد در فضای مجازی سوءاستفاده کرده که این موضوع از طرف این بانک در مراجع انتظامی و قضایی در حال پیگیری است.

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با اعلام این خبر به اطلاع مشتریان و هموطنان می‌رساند که این بانک با اعلام ارتباط و همکاری نداشتن با سایت مهر کوین، هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در فضای مجازی ندارد بنابراین مشتریان و هموطنان مراقب عواقب ناشی از داد و ستد این ارز دیجیتالی از وب‌سایت مهر کوین باشند.

مشاوره حقوقی تخصصی در حوزه کلاهبرداری های اینترنتی

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!