0

واعظی: دولت قصد فیلتر اینستاگرام و تلگرام را ندارد

دسته بندی ها : فیلترینگ اینترنت و فیلترشکن 24 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 819 بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط فیلترینگ صفحات غیر اخلاقی در اینستاگرام و تلگرام در دستور کار است.

به گزارش ایلنا،  دکتر محمود واعظی-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها در هفته گذشته مبنی بر فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام بیان داشت: هرگز نگفته‌ام که دولت قصد دارد اینستاگرام و یا تلگرام را فیلتر کند.

وی افزود: از من سوالی در رابطه با فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا قصد فیلتر تلگرام و اینستاگرام را دارید که من در پاسخ به آن‌ها قاطع گفته‌ام «خیر.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با بیان اینکه فقط فیلترینگ صفحات غیر اخلاقی در دستور کار است، تاکید کرد: قصد داریم که صفحات غیر اخلاقی این شبکه‌های اجتماعی را بصورت هوشمند فیلتر کنیم و این به این معنی نیست که قصد فیلتر کل این شبکه‌ها را داریم.

گفتنی است که در آخرین جلسه کمیته فیلترینگ شبکه پیام رسان تلگرام که حدود ۱۵ میلیون ایرانی کاربر آن هستند، اعضای این کمیته وزارت ارتباطات را مکلف کردند اقدامات لازم را برای تقویت شبکه‌های داخلی به کار گیرد و فیلترینگ تلگرام فعلا منتفی شد؛ همچنین مصوب شد چنانچه شبکه‌تلگرام ظرف مدت محدودی اقدامات لازم را برای تبعیت از قوانین مقررات کشور انجام ندهد و تخطی کند، نسبت به فیلترینگ آن اقدام شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!