0

دستگیری زنی که در اتاق گفت‌وگوی مجازی به شمالی ها فحاشی کرد

دستگیری و بازداشت مجرم, مجازات زندان و حبس

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که با انتشار ویدیویی اقدام به توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی درحاشیه دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل و درپی انتشار کلیپی با محتوای فحاشی و توهین به مردم شمال کشورمان، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل ساخت و انتشار این ویدیو را که منجر به ناراحتی شماری از مردم ساکن شهرهای شمالی کشور هم شده بود، آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود موفق به شناسایی عامل ساخت این ویدیو که یک زن جوان بود، شدند، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجوز دستگیری این زن دریافت شد و ماموران در حالی که متهم با علم به احتمال دستگیری‌اش به یکی از شهرهای حاشیه تهران متواری شده بود، او را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از زن جوان گفت: این زن در اعترافاتش به ماموران گفت که در یک اتاق گفت‌وگو در فضای مجازی با اشخاصی درگیری لفظی پیدا کرده و از روی عصبانیت مطالبی را بیان کرده که اکنون از این اقدام مجرمانه خود پشیمان است.

گودرزی با اشاره به اینکه هرگونه توهین به اشخاص و قومیت ها در فضای مجازی طبق قانون جرم محسوب می شود خاطرنشان کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

نمونه شکواییه توهین و فحاشی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!