0

هک تلگرام یک زن بازیگر سینما و تلویزیون

لادن طباطبایی طی پستی از هک شدن صفحه تلگرام خود خبر داد.

به گزارش جام نیـوز، لادن طباطبایی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، با انتشار تصویری از لوگوی تلگرام از هک شدن صفحه خود در این شبکه اجتماعی خبر داد.

با انتشار این عکس توضیح داد: دوستان و همراهان عزیزم من کلا هک شدم… هکر مهربان… کلا تلگرام بنده رو به نفع خودش مصادره کرد… هر پیغام و پست و…. به نام من براتون اومد، بدونید که من اصلا دیگه تلگرام ندارم! ایشون گفتند که بنده رو هر روز میبینن… فرمودند که توان نابود کردن من رو دارن! که اقلا کاش می دونستم؛ کی، چی، چرا ، کجا؟؟؟؟ واقعا نمی فهمم چه منظوری پشت این آزارهای روحی و روانی هست؟ والله من که درگیر مشکلات خودم هستم. با کسی کاری ندارم. بگذارن با اعصاب راحت به کودک اوتیسمم رسیدگی کنم. این حرکت های کثیف و جلف و مذبوحانه، نشان از عقده ها و کمبودهاست. الان من شرمسار عده زیادی خواهم شد که این هکر مهربان! ممکن هست با آی دی من، پیغام بهشون بده …. آبروی من، اگر بردنی ست ….ببر عزیز جان آنوقت معلوم میشه از اول هم آبرویی در کار نبوده…

لادن طباطبایی دارای اصالتی آذری است و در جریان توهین فیتیله ای ها، او نیز از سوی کاربران اینستاگرم مورد هجمه قرار گرفته و به همین دلیل از این شبکه اجتماعی برای همیشه خداحافظی کرده بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!