0

دستور قضایی دادستان تهران برای پیگیری پرونده مالباختگان «کریپتولند»

دسته بندی ها : ارز دیجیتالی - کریپتوکارنسی 6 آبان 1400 کارشناس سایبرلا 346 بازدید
استخراج رمز ارز, ماینر بیت کوین

جمعی از مالباختگان پرونده رمز ارزی «کریپتولند» با حضور در ملاقات مردمی دادستانی، در دیدار و گفت و گوی مستقیم با دادستان تهران به پیگیری مطالبات و درخواست های قضایی خود پرداختند.

علی القاصی دادستان تهران و جمعی از معاونانش، چهارشنبه (۵ آبان) پاسخگوی سوالات و درخواست های قضایی مردم بودند و در جریان ملاقات مردمی امروز، مطالبات و درخواست های قضایی ۱۲۰ نفر از مراجعه‌کنندگان بررسی شد.

نکته متفاوت دیدار امروز دادستان تهران، حضور ۲۰ نفر از مالباختگان پرونده رمزارزی کریپتولند به نمایندگی از دیگر مالباختگان بود. مالباختگان حاضر در این ملاقات مردمی، مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند که در نهایت پس از آن القاصی دستورات قضایی لازم در چارچوب ضوابط و موازین قانونی درباره درخواست‌های این افراد را صادر کرد.

پرونده کریپتولند یکی از پرونده های متضررین رمز ارزها است که حدود هشت نفر در رابطه با آن بازداشت هستند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته که افراد زیادی در این پرونده متضرر شده‌اند و میزان مطالبات آن‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

بر اساس این گزارش، ملاقات مردمی دادستانی تهران، چهارشنبه هر هفته با حضور دادستان تهران و تعدادی از معاونان ستادی در محل ساختمان دادسرای مرکز واقع در میدان پانزده خرداد، جنب ساختمان رادیو برگزار می‌شود و در این ملاقات‌ها که با مدیریت و هماهنگی حوزه معاونت اول دادستانی انجام می‌گیرد، متقاضیان با گرفتن وقت قبلی، درخواست‌های قضایی خود را پیگیری می‌کنند.

منبع: ایسنا

مشاوره تلفنی با کارشناس حقوقی در زمینه ارزهای دیجیتال | اینجا کلیک کنید

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!