0

آغاز سومین سال درس خارج فقه مسائل مستحدثه با موضوع بازی های رایانه ای

دسته بندی ها : بازی های رایانه ای, فقه فضای مجازی 20 شهریور 1399 کارشناس سایبرلا 554 بازدید
بازی های رایانه ای - گیم - سایبرلا

هم زمان با شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه، سومین سال درس خارج فقه مسائل مستحدثه با موضوع تعاملات بازی های رایانه ای توسط حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا آغاز گردید.

درس خارج فقه بازی های رایانه ای از سال تحصیلی 97 – 98 با موضوع شناسی فقهی بازی، تبیین نظام مسائل فقهی بازی های رایانه ای و بررسی عناوین فقهی همچون لهو و لعب و لغو و عناوین مربوط به تعاملات مالی در بازی های رایانه ای شروع شد و در سال 98 – 99 ادامه مباحث پیرامون تعاملات مالی مطرح شد و عنوان قمار مورد بازپژوهی قرار گرفت و پرداخت های درون بازی های رایانه ای نیز، از جهاتی چون اقسام پرداخت کننده، اقسام جهت پرداخت و اقسام مورد پرداخت همچنین مباحثی دیگر در مورد تعاملات بازی های رایانه ای به صورت تفصیلی مورد بررسی قرار گرفت که در صوت آنها در قسمت آموزش سایت مرکز دانش بازی های رایانه ای موجود می باشد.

در سال تحصیلی 99 – 00 طبق فرموده حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا، ادامه مباحث مربوط به تعاملات مالی با تمرکز بر تعاملات غیر قماری مورد بحث قرار خواهد گرفت و سایر شروط معاملات از جمله شروط عوضین، شروط متعاقدین و شروط عقد و دیگر مباحث مربوط به تعاملات، در موضوع بازی های رایانه ای مورد بررسی قرار می گیرد.
این درس به صورت حضوری و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مربوط به شرایط کنونی در مدرس 27 از طبقه اول مدرسه امام کاظم علیه السلام، برگزار می گردد.

طلاب و فضلای بزرگوار تا قبل از اول مهر ماه می توانند از ساعت 8 تا 9 ، و بعد از مهر ماه از ساعت 7 تا 8 در این درس حضور یابند.

منبع: مدبر

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!