0

دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم رایانه ای کجاست؟

نمونه جرایم و تظلماتی که در فضای مجازی و در بستر اینترنت رخ می‌دهد شامل جرایم کلاهبرداری، سرقت اطلاعات، مزاحمت‌های اینترنتی، فروشگاه های کاذب و … است و دادسرای تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم رایانه ای (دادسرای ناحیه ۳۱ تهران) مامور رسیدگی به این دسته از جرایم شده است

به گزارش میزان، آشنایی با نحوه شکایت و چگونگی روند رسیدگی در پرونده قضایی کمک زیادی می‌کند تا بتوان با اعتماد بیشتری به دستگاه قضا از ظلم صورت گرفته شکایت کرد. /سایبرلا/

یکی از جرایم و تظلماتی که در فضای مجازی و در بستر اینترنت رخ می‌دهد کلاهبرداری، سرقت اطلاعات، مزاحمت‌های اینترنتی، فروشگاه های کاذب و … است. در این رابطه باید گفت که قانونگذار و دستگاه قضا به این موضوع اشراف داشته و دادسرای مخصوصی را در ارتباط با این جرایم در نظر گرفته است.

دادسرای جرایم رایانه ای در تهران در گذشته در آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه طالقانی، نرسیده به بهار شیراز، نبش کوچه فرهاد قرار داشت لیکن اخیرا آدرس این دادسرا تغییر نموده است. افراد در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا کلاهبرداری و سرقت اطلاعات شخصی لازم است که به دادسرای جرایم اینترنتی مراجعه کنند.


آدرس جدید دادسرای ناحیه ۳۱ (ویژه رسیدگی به جرایم رایانه ای)

فلکه دوم صادقیه –خیابان آیت الله کاشانی- بلوار اباذر – پایین تر از بوستان دوم غربی

آدرس جدید دادسرای ناحیه ۳۱ - ویژه رسیدگی به جرایم رایانه ای

  /سایبرلا/


مشاوره حقوقی تخصصی در حوزه جرایم رایانه ای و اینترنتی

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!