0

خیانت در امانت توسط شاگرد مغازه

دسته بندی ها : فضای مجازی 31 اردیبهشت 1396 مدیر سایبرلا 422 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شاگرد مغازه داری که از اعتماد صاحب مغازه سوءاستفاده کرده و اقدام به سرقت از حساب وی نموده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا‌: سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به صورت اینترنتی مبلغ 220 میلیون ریال از حساب وی سرقت نموده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه سرقت به صورت اینترنتی بوده لذا کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را در فضای مجازی آغاز، نهایتاً متهم که شاگرد مغازه شاکی بوده شناسایی و دستگیر گردید.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد:متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی و کسب منفعت عنوان داشت.

این مقام انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرائم مالی  به شهروندان توصیه کرد:کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید  و سعی کنید امور بانکی خود را شخصا انجام دهید.

به گفته سرهنگ مرتضوی تراکنش‌های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل نمایید تا در صورت برداشت غیر مجاز سریعا مطلع شده و جلوی تکرار آن را با تغییر رمز بگیرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!