0

خرید لیزینگی قطار پس از قرارداد موافقت‌آمیز هواپیما

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 25 آبان 1395 مدیر سایبرلا 476 بازدید

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: طی مذاکرات با آلمانی‌ها بنا داریم تا از شرکت زیمنس قطارهای سریع‌السیر به صورت اجاره به شرط تملیک ۳۰ ساله خریداری کنیم.

به گزارش میزان، محسن پورسیدآقایی گفت: اخیرا در سه حوزه حمل‌ونقل ریلی تفاهم‌نامه‌ای با آلمانی‌ها امضا کردیم که افزایش سرعت و برقی کردن قطار تهران ـ تبریز، قطار حومه‌ای تهران و تبریز و هم‌چنین خرید قطار سریع‌السیر به صورت لیزینگ از شرکت زیمنس، مفاد این قرارداد را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: به دنبال خرید موفقیت‌آمیز هواپیمای لیزینگی بر آن شدیم تا قطار را نیز به صورت لیزینگ خریداری کنیم. بر همین اساس مذاکرات خوبی با آلمانی‌ها داشتیم و قرار شد به جای این‌که قطارها را نقدا خریداری کنیم آنها قطارها را وارد ایران کنند و نگهداری آن را بر عهده بگیرد. ما نیز به صورت اجاره به شرط تملیک ۳۰ ساله از آنها سرویس بخریم.

مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان این‌که شرکت زیمنس برای این منظور اعلام آمادگی کرده است، گفت: قرار شد کمیته مشترکی در وزارت اقتصاد آلمان تشکیل شود که راهکارهای بانکی لیزینگ بین ایران و آلمان را بررسی کند تا راه‌حل عملی برای آن پیدا کنیم.

پورسیدآقایی تاکید کرد: اگر مذاکرات خرید لیزینگی قطار به نتیجه برسد در خطوط سریع‌السیر این قدرت را پیدا می‌کنیم که فقط زیرسازی را انجام دهیم و خطوط را درست کنیم. زیمنس ناوگان خود را می‌آورد، از سود آن منتفع می‌شود و ما فقط سرویس قطاری از آنها می‌خریم. یعنی هر قطاری که در هر روز کار کرد به ازای آن روز به زیمنس پول می‌دهیم.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!